آقای پیمان افخم مدیر عامل شرکت اریکه هنر میترا

آقای پیمان افخم مدیر عامل شرکت اریکه هنر میترا

درباره شرکت اریکه هنر میترا با نام تجاری تشک میترا به مدیریت آقای پیمان افخم

گروه صنعتی اریکه هنر میترا ( با نام تجاری تشک میترا ) با مدیریت آقای پیمان افخم  به شماره ثبت 340 و پروانه بهره برداری به شماره الف  ۵۴۷۷۹/۰۱ میباشد. میترانیک در فضایی بالغ بر ۲۵۰۰۰ مترمربع از سال ۱۳۷۶ با بیش از ۱۰۰ نفر پرسنل به طور مستقیم و بیش از ۵۰۰ پرسنل به طور غیر مستقیم زیر نظر مدیریت جناب پیمان افخم آغاز به کار نمود.

شرکت تشک میترا به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه ها فعالیت خود را در زمینه تولید کالای خواب سامان و ارتقا داده است، به طوری که بخشی از محصول های این شرکت اعم از تشک فنری ، طبی و فنری ، تشک طبی ، تشک برند ماکسیمم ، باکس بازشو و باکس هتلی , انواع سرویس خواب , سرویس خواب تاشو ، تشک های کمجا و تشک های سفری  ، پتو و همچنین سایر محصولات خواب به صورت کاملاً انحصاری در ایران تولید و عرضه میگردد.

استفاده از آخرین تکنولوژی

توسعه این فعالیت ها همواره با بکارگیری آخرین تحولات تکنولوژی ، در اختیار داشتن مدرنترین ماشین آلات روز دنیا و بهبود کیفیت تولیدات انجام شده است که مهم ترین ویژگی محصولات را می توان تنوع تولیدات ، سایز ، طرح ، رنگبندی و بهداشتی بودن نام برد که همگی دارای ویژگی های استاندارد داخلی و بین المللی بوده.

به کارگیری آزمایشگاه کنترل کیفیت

به همین دلیل کارخانه این شرکت مجهز به آزمایشگاه کنترل و کیفیت می باشد و مواد اولیه قبل از بکارگیری و پس از تولید موردآزمایش و کنترل کیفیت قرار گرفته و می تواند به شایستگی نیازهای عموم اقشار جامعه را پوشش داده و به لحاظ قیمت و کیفیت مناسب قابل رقابت با نمونه محصولات خارجی  می باشد .

میترانیک همواره سعی در افزایش کیفیت کلیه محصولات خود را داشته و تا کنون با تولید محصولات جدید و با کیفیت تر این مهم را در این صنعت به مشتریان اثبات نموده است.

نشان های دریافت شده

  • دارنده نشان استاندارد از سازمان استاندارد ملی ایران
  • تضمین کیفیت محصولات با شرکت بیمه ایران