در دنیای امروز که روزهای پرتنش و پر کاری را می گذرانیم، یک خواب عمیق و آسوده بر روی تشک خوشخواب مناسب اهمیت ویژه ای دارد، بهترین تشک از لحاظ کیفیت و استاندارد می تواند رویای خواب شیرین را برای ما به واقعیت تبدیل کند. در این مقاله به بررسی خرید تشک خوشخواب ارزان و مزایای آن می پردازیم.

خوابی عمیق و آسوده با خرید تشک خوشخواب ارزان

امروزه به دلیل تنش ها و استرس های ناشی از خستگی و کار زیاد در طول روز، داشتن خوابی پر از آرامش و آسودگی هنگام شب یکی از مهمترین و اساسی ترین دغدغه های اکثر افراد می باشد، به این دلیل که خواب خوب و کامل باعث شادابی و سرزندگی انسان در طول روز می شود و انرژی بدن را صد برابر می کند و صد البته که این خواب خوب نیازمند تشک خوشخواب مناسب و باکیفیت است.

از آنجایی که احساس آرامش و راحتی موقع خواب به میزان زیادی به نوع تشک و تناسب آن با بدن هر فرد بستگی دارد، لذا حتما قبل از خرید تشک، در مورد آن اطلاعات کاملی به دست آورید تا بعدها دچار بی خوابی های شبانه و روزمرگی های بی انرژی و کسل کننده نشوید.

تشک خوشخواب با تنوع زیادی در ابعاد، جنس و قیمت های متفاوتی وجود دارد و شما حتما باید قبل از خرید تشک خوشخواب به دوام و کیفیت آن توجه و دقت کافی را داشته باشید تا بی خوابی و کمردرد به سراغتان نیاید. در این مقاله می خواهیم به بررسی نکاتی در ارتباط با تنوع، ویژگیها و مزایای بهترین تشک و همچنین خرید تشک خوشخواب ارزان و در عین حال با کیفیت و استاندارد بپردازیم، امیدواریم که از خواندن این مطالب لذت و بهره ی کافی را ببرید.

 

خواب راحت با خرید تشک خوشخواب ارزان

خواب راحت با خرید تشک خوشخواب ارزان

معرفی انواع تشک خوشخواب 

بی تردید ملاک و معیار بیشتر افراد از ویژگی های یک تشک خوشخواب خوب یکسان نیست و در حقیقت الگو و الگوریتم مشخصی هنگام خرید تشک برای همه ی انسان ها وجود ندارد. تنها چیزی که همه از یک تشک خوشخواب خوب و مناسب انتظار دارند این است که بتواند راحتی و آرامش بدن را هنگام خواب تامین کند. انتخاب بهترین تشک بستگی به عواملی مانند قد، وزن، درجه حرارت بدن، سلامت عضلات و مفاصل و به طور کلی ویژگی های فیزیکی بدن هر فرد دارد.

به طور مثال تشک فردی با وزن ۶0 کیلوگرم با تشک فردی به وزن ۱۶0 کیلوگرم قطعا متفاوت خواهد بود. چرا که فردی که ۱۶۰ کیلو است زودتر در فوم تشک خوشخواب فرو می رود و در نتیجه پس از چندین بار استفاده، تشک حالت استاندارد خود را از دست می دهد. پس هر چه وزنتان بیشتر باشد به هنگام انتخاب و خرید تشک به میزان استحکام آن دقت بیشتری داشته باشید و تشک بادوام و مقاومی خریداری کنید. تشک خوشخواب انواع متنوعی دارد که در زیر هر کدام را معرفی می کنیم.

تشک خوشخواب دو نفره

 

تشک خوشخواب دو نفره

تشک خوشخواب محکم و بادوام

تشک خوشخواب محکم و با دوام معمولا برای افرادی با وزن بالا مناسب می باشد، چون همانطور که اشاره کردیم، تشک نرم برای این افراد فورا دچار فرورفتگی شده و از آن حالت استاندارد اولیه ی خود خارج می شود. نکته ی مهم دیگر اینکه افرادی که مشکل کمر درد دارند بهتر است از تشک خوشخواب سفت با مقاومت بالا استفاده کنند، چرا که این تشک ها پشت بدن و به عبارتی ستون فقرات را ثابت و محکم نگه می دارند و مانع از فرو رفتن بدن در تشک می شوند. در این صورت کمر درد فرد نیز کاهش می یابد.

تشک خوشخواب نرم

تشک خوشخواب نرم باعث می شود موقع خواب، فشار وارد شده بر ستون فقرات کاهش یافته و با قابلیت جا به جایی راحت تر و سریعتر به شکل دلخواه بدن، برای سلامت ستون فقرات بسیار مناسب بوده؛ به همین دلیل خرید تشک خوشخواب نرم برای افرادی که در طول شب مدام حالت خوابیدن خود را تغییر می دهند و همیشه به یک شکل نمی خوابند توصیه می شود. نوع دیگری نیز وجود دارد که تشک خوشخواب متوسط گفته می شود و برای اشخاصی که به پشت می خوابند و نیاز چندانی به استحکام زیاد یا کم از سمت تشک ندارند مناسب است.

مزایای تشک خوشخواب مناسب

با توجه به اهمیت زیاد تشک خوشخواب مناسب، انتخاب آن دارای دقت و حساسیت فراوانی می باشد و بهتر است قبل از خرید تشک آن را تست کنید و از راحتی و مطابقت آن با حالت فیزیکی بدن خود مطمئن شوید؛ چرا که کمترین نرمی یا سفتی اضافه از حد در تشک می تواند موجب کمر درد یا احساس درد در شانه ها شود و فعالیت روزانه ی شما را مختل کند. همچنین توصیه ما این است که سایز بزرگ تشک خوشخواب را انتخاب کنید تا موقع خواب فضای آزاد بیشتری در اختیارتان باشد و دیگر اینکه طول تشک بهتر است حداقل ۲ متر را داشته باشد. اگر قرار است تشک خوشخواب خود را با همسرتان شریک باشید، هنگام خرید با هم مشورت کنید و مطابق با سلیقه ی هر دو نفر انتخاب و خرید نمایید.

تشک خوشخواب یکی از مهمترین چیزهایی است که علاوه بر تامین راحتی و آرامش باید از دیدگاه پزشکی نیز استانداردهای لازم و کافی را داشته باشد، زیرا تشک غیر استاندارد موجب انواع بیماری های مفصلی و عضلانی در فرد می شود. تشکی استاندارد است که پارچه ای با دوخت محکم و جنس با کیفیت و لطیف داشته باشد و طرح برجسته های آن طوری باشد که به بدن و کمر آسیب نزند. برای خرید بهترین تشک دقت کنید که گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد و یادتان نرود که حتما از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر خرید کنید. از سایر ویژگی های تشک خوشخواب استاندارد می توان به ضد آب بودن، ضد حریق، ضد نفوذ حشرات و… اشاره کرد.

تشک میترا

 

خرید تشک خوشخواب ارزان

تشک خوشخواب برای ایجاد فضایی نرم و مناسب هنگام خواب، طراحی و عرضه می گردد، چرا که افراد به دلیل خستگی ها و تنش های روزانه نیاز به آرامش و خواب شبانه ی مناسب دارند. اگر مدت زمان زیادی است که از یک خوشخواب استفاده می کنید، ممکن است جدیدا به فکر خرید یک مدل نو از آن باشید. قطعا با خرید تشک جدید، خوابی راحت تر و بدون استرس و کمر درد خواهید داشت. به طور کلی خواب شما بهبود یافته و درد مفاصل و سایر نقاط بدن تان کاهش می یابد.

بهتر است هر سال یکبار تشک خوشخواب خود را بررسی کنید و در صورت نیاز به تعویض کردن آن اقدام کنید. بهترین تشک می تواند تکیه گاه مناسبی برای بدن هنگام خواب باشد و موجب ثابت ماندن و راحتی ستون فقرات در حالت ایستاده شود. تشک خوب باید خوابی آسوده و لذت بخش را برای فرد به ارمغان بیاورد.

برای مشاهده محصولات mitramattress به این آدرس مراجعه کنید.