زمانی که قصد خرید تشک خوشخواب و منحصرا تشک فنری یا طبی فنری را داشته باشید و به یک فروشگاه کالای خواب مراجعه کنید قطعا با اصطلاح تشک فنری متصل یا منفصل رو به رو خواهید شد.در راستای افزایش آگاهی شما در ارتباط با کالایی که قصد خرید آن را دارید بر آن شدیم تا در این مقاله به توضیح و تشریح مفهوم تشک فنری متصل و منفصل بپردازیم با ما همراه باشید.

در مطالب قبلی که در این وب سایت منتشر شد در ارتباط با تشک فنری صحبت کردیم. امروز می خواهیم با ارائه توضیحاتی فنی تر ،مطالب خود را در حوزه انواع تشک فنری تکمیل نماییم.

بی‌شک پیش از خرید تشک خوشخواب باید برای این سؤال یک پاسخ اساسی پیدا کنیم. در حقیقت ما اغلب هنگامی اقدام به خرید تشک جدید می‌کنیم که به امراض مختلفی نظیر دردهای مفصلی یا انحراف ستون مهره‌ها دچار شده باشیم پس شناسایی انواع تشک خوشخواب و کاربرد های هر یک از این تشک ها در درمان درهای مفصلی و آسیب دیدگی های ستون فقرات نقش مهم و اساسی در بهینه سازی خرید ما دارد.همچنین شما میتواند برای کسب اطلاعات بیش تر راهنمای خرید تشک مار را مطالعه نمایید.

دو نوع اساسی و اصلی تشک فنری تشک فنری متصل یا منفصل میباشد که به معرفی هریک میپردازیم:

آشنایی با مفهوم تشک فنری متصل

تشک فنری متصل را می توان به عنوان یکی از قدیمی ترین انواع تشک های فنری معرفی کرد.به عبارتی دیگر تشک فنری متصل یکی از اولین های صنعت کالای خواب به شمار می رود.ساختمان تشک های فنری متصل به گونه ای است که در لایه مرکزی تشک یک مجموعه فنر کربنی که به صورت شبکه ای به هم متصل هستند قرار گرفته است.ساختار شبکه ای بودن این مجموعه فنر و قرار گرفتن آنها به صورتی که تمام سطح تشک را شامل شوند موجب می شود تا انرژی وارد شده به یک نقطه از تشک در سراسر تشک پخش شود.

تقسیم فشار در تشک فنری متصل باعث شده تا این نوع  تشک بسیار نرم و سبک باشد و نظرطرفداران تشک های نرم را به خود جلب کند.در میان این همه مطلوب بودن ، نرمی این تشک برای بیمارانی که از درد های ناحیه کمر و ستون فقرا رنج می برند زیاد خوشایند نیست.اگر به صورت تیتر وار بخواهیم مزایا و معایب تشک های فنری متصل را بیان کنیم به شرح زیر خواهد بود.

مشخصات تشک خوشخواب منفصل

تشک خوشخواب منفصل

مزایای تشک فنری متصل

نرم بودن این تشک ها  شاید بارز ترین حسن این نوع تشک باشد همچنین تشک های فنری متصل بسیار سبک وزن هستند و همین امر شاید موجب کاهش قیمت در این محصولات شده است.

معایب تشک فنری متصل

مهم ترین و اصلی ترین ایراد تشک فنری متصل این موضوع است که در صورت تخریب یکی از فنر ها به علتی خاصیت شبکه ای بودن نظم تمامی فنر های دیگر نیز به هم می خورد.خیلی نرم بودن آن مناسب بیمارانی که مشکل ستون فقرات و درد در این ناحیه هستند نیست.

آشنایی با تشک فنری منفصل (پاکت اسپرینگ)

تشک های فنری منفصل، جدیدترین تکنولوژی فنر در ساخت تشک به حساب می آیند. بر خلاف ساختار شبکه ای بودن تشک فنری متصل ،تشک فنری منفصل دارای ساختاری متشکل از یک مجموعه فنر جدا از هم است.فنر های ساختار تشک فنری منفصل تمام سطح لایه مرکزی تشک را پوشش می دهند و در صورتی که فشاری به آنها از سمت کاربر وارد شود به صورت مجزا فشار را متحمل می شوند.همین خاصیت موجب میشود که تشک دیگر هم زمان با دریافت فشار پاینن و بالا نشود و بیانی راحت تر خیلی نرم نباشد.

مزایای تشک فنری منفصل

  • مناسب برای افرادی که از درد های ناحیه کمر و ستون فقرات رنج می برند.
  • عملکرد مجزای فنر ها موجب افزایش طول عمر تشک می شود.

معایب تشک فنری منفصل

شاید تنها عیب این تشک را گران بودن آن دانست.قیمت تشک فنری منفصل به مراتب گران تر از تشک فنری متصل است.

امیدواریم با مطالعه این مقاله توانسته باشیم شما را در خریدی آگاهانه تر و بهتر در زمینه کالای خواب مخصوصا تشک فنری یاری کرده باشیم.

همچنین شما میتوانید انواع محصولات فروشگاه میترانیک را در صفحه محصولات ما مشاهده نمایید تا بتوانید نسبت به خرید آگاهانه تر و هوشمندانه تر اقدام نمایید.