بدن انسان دارای یک مکانیزم معجزه آسایی است که قرن ها موضوع پژوهش محققان بوده است. این مکانیسم با شکوه یک سیستم کامل است که شامل بافت ها و اندام هایی است که از طریق مجموعه ای از فعل و انفعالات شیمیایی و فیزیکی حیاتی حفظ شده است. داشتن یک بدن سالم و متعادل، نتیجه ارتباط مداوم سیستم های درونی بدن ما با یکدیگر است.

خواب آلودگی، تنش، خستگی اغلب نشانه ای از ارتباط ضعیف بین سیستم های بدن ما است. علاوه بر این، ارتباطات بهبود یافته بین سیستم های ما در بدن ما بهبود عملکرد، انگیزه، تمرکز و شادی کمک مینماید.

راههای حفظ اناتومی بدن

راههای حفظ اناتومی بدن

سیستم ارتباطی بدن بین بدن به کمک meridians انجام می شود. این meridians ها کانال های ارتباطی در سطح بدن هستند. بسیاری از درمان های جراحی جایگزین، به عنوان حرکات جراحی، مراقبه، سنگ های طبیعی و طب سوزنی، به منظور تنظیم ارتباطات داخل بدن توسعه داده شده است.

اصل مشترک هر یک از این روش ها بهبود سلامت، زنده گی و جوان سازی از طریق ارتباطات درون بدن است. همانطور که میدانیم بیوریتمیک یک تشک خوشخواب تاثیرات زیادی بر بهبود ارتباطات داخل بدن و به دست آوردن آرامش نسبی شما باشد.

تشک بیومتریک چیست؟

تشک های بیوریتمیک نوعی خاصی از این تشک ها میباشند که ، که توسط Boyteks توسعه یافته اند، حاوی مواد معدنی خاصی است که در طبیعت پیدا شده و به علت تاثیرات زیادی که بر سلامت بدن دارد  انرژی آنها شناخته شده است. این نوع تشک ها از بین برنده و درمان کننده عواملی مانند استرس در زندگی روزمره، کار سخت، خستگی و نتیجه بسیاری از اختلالات ارتباطی در بدن است.

درمان اختلالات عصبی با تشک بیوریتمیک

درمان اختلالات عصبی با تشک بیوریتمیک

در واقع این نوع از تشک نسل جدیدی از تشک های خوشخواب هستند که به دلیل تاثیر مثبت آنها بر خلق و خو، خواب و سلامتی افراد روز به روز علاقمندان بیشتری پیدا می کند و عرضه آن در بازار در حال افزایش است. خوشخواب بیوریتیمک دارای ویژگی های زیادی می باشد که به درمان افراد دچار اختلالات خواب کمک بسیاری می نماید.

هدف استفاده از مواد  Biorytmic در تشک شما کمبود وجود مواد معدنی در درون بدن بدن است. در هنگام تولید تشک های بیوتریک فرمولاسیون معدنی به طور خاص  در تشک های Biorytmic اعمال می شود که  ارتعاشی خود را در تشک پراکنده می کند و انرژی های بدن را با پالس برای محیط خواب فعال می کند که این امر بیشتر به بهبود ارتباطات داخل بدن کمک می کند. و کمک به کاهش استرس و درمان بی خوابی های شبانه میکند.

تشک بیوریتمیک

تشک بیوریتمیک

اثرات تشکيل بيوريتميک استرس در طول شب و بعد از خواب را از بين می برد، همانطور که با روش EDA (فعاليت الکترودرمی) نشان داده شده است. روش AED اثربخشی این بافت را برای کاهش استرس و استرس روزهای آزاد تأیید کرده است.

مزایای استفاده از تشک های بیومتریک

جوان سازی و بهبود ارتباطات داخل بدن در طول خواب

کاهش استرس در طول خواب

حفظ آرامش بدن

بهبود بخشی اعصاب

شادابی در هنگام بیدار شدن

کمک به حفظ تمرکز و تعادل بیش تر