آیا می خواهید در هنگام بیدار شدن از خواب احساس خوش آیندی داشته باشید و با انرژی هر چه بیشتر آماده چالش های روزانه خود باشید؟ خیلی ساده است! سعی کنید شب خود را روی تشک لاتکس طبیعی صبح کنید.

تشک لاتکس نوعی از تشک خوشخواب است که به طور طبیعی از الیاف موجود در طبیعت ساخته میشوند و خاصیت  الاستیک دارند.خاصیت الاستیک انعطاف پذیری بسیار بالایی را در این تشک ها ایجاد میکند که این توانایی این قابلیت را دارد  که به طور کامل با توجه به شکل بدن، در هنگام خوابیدن، قالب بدن شما را حفظ میکند، این امر  باعث می شود که ستون فقرات شما در موقعیت طبیعی خود حفظ  شود و از ایجاد فشار بیش از حد بر روی نقاط خاصی از بدن جلوگیری کند در این حالت گردش خون سالم و طبیعی در طول ساعات شبانه روز کنترل میشود.

مزایای اصلی یک تشک لاتکس طبیعی چیست؟

آشنایی با تشک لاتکس

تشک لاتکس

تشک هایی که از لاتکس ساخته شده اند با یک لمس ساده قابل تشخیص هستند و از همان ابتدا از حالت و فرم بدن شما حمایت کامل می کنند. به همین دلیل تشک لاتکس برای پشتیبانی و حفظ تعادل بدن بسیار راحت میباشد و برای بیمارانی که از ناحیه ستون فقرات دچار مشکل هستند و از درد این قسمت رنج میبرند توصیه میشود.

توزیع فشار یکنواخت برای یک گردش خون خوب و مناسب

انعطاف پذیری بالا، این قابلیت به شما اجازه می دهد که شما در طول شب آزادانه حرکت کنید. لاتکس از میلیون ها چشمه مولکولی ساخته شده است که از هر نقطه ای از بدن شما پشتیبانی می کند.

مناسب برای بیماران مبتلا به اسم و آلرژی

به طور طبیعی این نوع از تشک ها ضد گرد و غبار، ضد میکروب و ضد باکتری هستند و بنابراین برای افراد مبتلا به آلرژی بسیار مناسب است.

حفظ تعادل دمای بدن

لاتکس دارای ساختار سلولی باز است و دارای سوراخ های تهویه ای است که به شما این امکان را می دهد که حس کنید در محیط تازه ای بخوابید بنابراین برای یک تنفس خوب برای دمای خواب راحت و جذب رطوبت بسیار عالی میباشد.

دوام بالا

دوام و طول عمر تشک های لاتکس طولانی تر از تشک های ساخته شده از مواد دیگر مانند کویل و فوم پلی اورتان است.

میزان استحکام یک تشک باید به چه میزان باشد؟!خیلی نرم یا خیلی سخت!!

بسیاری از افراد مبتلا به کمر درد فکر می کنند که یک تشک بسیار سخت و غیر قابل انعطاف به کاهش درد کمرشان کمک می کند. این درست نیست. آنچه که شما نیاز دارید، یک تشک راک و بسیار سخت نیست، بلکه یک تشک است که به اندازه کافی راحت و به اندازه کافی سخت یا نرم  باشد تا حمایت کننده کامل بدن شما باشد.

تشک بسیار سخت

بدن ما صاف نیست بنابراین وقتی تشکی بیش از حد سخت است و روی  آن می خوابید هیچ پشتیبانی از بدن شما نمی کند. تمام وزن بدن در دو نقطه فشار همراه خواهد بود و موجب گردش خون بد در بدن شما می شود. پس اگر تشک شما از خطوط بدن شما پشتیبانی نمیکند، زمان آن است که تشک خود را تغییر دهید زیرا چنین تشکی برای پشت و ستون فقرات شما بسیار مضر است

تشک بسیار نرم

توجه به این نکته بسیار اهمیت دارد که همچنین اگر تشک شما بسیار نرم باشد باز هم از ساختار بدن شما حمایت نمیکند و در چنین شرایطی هم بعد از بیدار شدن از خواب احسای خستگی و نارضایتی میکنید پس تعادل در میزان سختی و نرمی تشک یک اصل مهم است که باید به آن توجه کرد از این رو تشک لاتکس به عنوان یک حمایت کننده منحصر به فرد ستون فقرات شما پیشنهاد میشود.