همه ی ما می خواهیم که برای عوض کردن حال و احوالمان هم که شده به سفر برویم! سفری که بتواند برای ما به قیمت مناسبی تمام شود و پر از خوشی باشد، اما وسیله نقلیه خود را انتخاب کرده اید؟ سریع ترین وسیله ای که می تواند ما را از شهر مبدا به شهر مقصد ببرد، هواپیما است، اما بلیط آن را از کجا تهیه کنیم؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا چارتر123 را به شما معرفی کنیم که می توانید با استفاده از آن آماده یک سفر بی نظیر باشید!

پرواز زاگرس، پروازی به سبک حرفه ای

پرواز زاگرسکدام شرکت هواپیمایی را برای سفر انتخاب می کنید؟ آیا دقت می کنید که کدام شرکت هواپیمایی خدمات بهتری ارائه می دهد؟ از پرواز زاگرس و خدماتی که این شرکت محبوب و حرفه ای ارائه می دهد، چقدر خبر دارید؟ هواپیمایی زاگرس یکی از بهترین شرکت های هواپیمایی است که در ایران فعالیت می کند و با 19 فروند هواپیما جزو بزرگترین شرکت های هواپیمایی کل کشور محسوب می شود.

شاید می پرسید که این شرکت مگر چه کار می کند که باید جزو بهترین شرکت های ایرانی و یکی از بزرگ ترین شرکت های هواپیمایی در کل کشور باشد؟ خدمات این شرکت هواپیمایی به گونه ای خاص است که که تمامی افراد را تحت تاثیر قرار می دهد.

پروازهای زاگرس بر فراز کدام شهرهای ایران انجام می شود؟

قطب اول پرواز زاگرس، تهران و فرودگاه بین المللی مهرآباد اش است! این شرکت هواپیمایی در اکثر شهرهای بزرگ ایران رفت و آمد دارد که شاید مهم ترین آن ها آبادان، تهران، مشهد، کیش، یزد، بوشهر، قشم، کیهان و … باشد! این موضوع باعث شده است که اکثر مسافرانی که با استفاده از چارتر 123 می خواهند اقدام به گرفتن بلیط کنند، متوجه پرواز این شرکت هواپیمایی به مقصد خود بشوند.

ناوگان حرفه ای و مجهز هوایی زاگرس در چارتر123

شرکت هواپیمایی زاگرس در سال 1384 یعنی حدود 14 سال پیش کار خود را با دو فروند هواپیمای توپولوف آغاز کرد که بعد از ممنوع شدن استفاده از این نوع هواپیما آن ها را از کار انداخت و با دو هواپیمای دیگر جایگزین کرد. در طول این سال ها شرکت زاگرس 21 هواپیما خریداری کرده است که دو هواپیمای آن یعنی هواپیماهای توپولوف از کار افتاده اند و دیگر استفاده می شوند. در واقع 19 فروند هواپیمایی که شما در صورت تهیه بلیط پرواز زاگرس با آن جابجا خواهید شد، موارد زیر هستند:

  • بوئینگ ام دی
  • ایرباس 320
  • ایرباس 321
  • ایرباس 319

از حقوق مسافرین در پرواژهای زاگرس چه خبری دارید؟

تمامی شرکت های هواپیمای استاندارد دنیا دارای منشور حقوقی هستند که در آن حقوق مسافرین ذکر شده است و این شرکت هواپیمایی هم از آن مستثنا نیست! شما برای مطلع شدن از قوانینی که در مورد این شرکت هواپیمایی وجود دارد، می توانید از طریق سایت این شرکت اقدام کنید و اطلاعات مربوط به قوانین و حقوق مسافر را مطالعه کنید.

شرکت هواپیمایی آتا، برترین های حوزه هواپیمایی کشور در چارتر123

هواپیمایی آتا

هواپیمایی آتا یکی از بهترین شرکت های هواپیمایی در کشور است که فعالیت خود را حدود 10 سال است شروع کرده است و از آن زمان تا کنون با 20 فروند هواپیما در حال جابجایی مسافران در سراسر ایران است. این شرکت هواپیمایی از سال 1388 تا کنون بیش از 3 میلیون و 70 هزار مسافر را جابجا کرده است که واقعا عدد قابل توجهی است که روز به روز در حال افزایش است!

این عدد نشان دهنده فعالیت عظیم، برنامه ریزی دقیق مسئولان این شرکت برای حرکت به سمت جلو و داشتن اهداف جاه طلبانه است. شما می توانید با خرید بلیط هواپیمایی آتا مطمئن باشید که یکی از پروازهای عمر خود را تجربه خواهید کرد چرا که نه تنها لقب امن ترین هواپیمایی کشور از آن آتاست، بلکه بهترین ناوگان هوایی را نیز دارد.

ناوگان هواپیمایی آتا را بهتر بشناسید

در سایت چارتر123 اگر از یک مبدا به مقصد متوجه شدید که شرکت هواپیمایی ارائه دهنده بلیط، آتا است باید در نظر داشته باشید که شما با هواپیماهلای بوئینگ 737، مک دانل و یا ایرباس جابجا خواهید شد. تجربه ی سفر با این هواپیماها می تواند برای هر کسی لذت بخش باشد. پس حتما در انتخاب بعدی خود به شرکت هواپیمایی ارائه دهنده خدمات، بیشتر دقت کنید.

تنها هواپیماهای ایرباس آتا کلاس تجاری دارند!

اگر برای شما مهم است که با کدام نوع کلاس پروازی می خواهید، سفر داشته باشید، باید دقت کنید که هواپیمایی آتا تنها در هواپیماهای ایرباس خود به ارائه خدمات با دو نوع تجاری و اقتصادی اقدام می کند. پس برای تهیه بلیط کلاس بیزینسی آتا باید از هواپیما های ایرباس آن استفاده کنید. شما می توانید، تمامی پروازهای این شرکت هواپیمایی را در چارتر123 مشاهده کنید.

پرواز خارجی را هم با هواپیمایی آتا تجربه کنید

هواپیمایی آتا شرکتی است که می تواند در این زمینه بهترین نمونه و الگو برای کسانی باشد که می خواهند یک پرواز خارجی خوب را تجربه کنند. شما می توانید برای کشورهای گرجستان، عراق، کویت، ترکیه و حتی عربستان صعودی از این شرکت هواپیمایی استفاده کنید. برای مشاهده پروازهای آتا کافی است که از طریق سایت چارتر123 اقدام کنید.

بلیط چارتری ارزان از کجا پیدا کنیم؟

خرید بلیط چارتری ارزان یکی از دغدغه هایی است که ما داریم و باید در مورد آن اطلاع کافی داشته باشیم! پیدا کردن مکان و فضایی که در آن بتوان به صورت آنلاین، ارزان ترین نرخ بلیط چارتری را پیدا کرد، کار آسانی نیست، اما در چارتر123 تمامی این مزایا را با هم دارید. شما می توانید به صورت آنلاین و بدون هیچ دغدغه خاصی اقدام به خرید بلیط چارتری ارزان شرکت زاگرس، آسمان و دیگر شرکت های هواپیمایی بکنید.

چرا باید بلیط چارتری را با قیمت کم پیدا کنیم؟

همانطور که می دانید، یکی از هزینه های هر سفر مربوط به بخش رفت و آمد آن است. در این زمینه هم شما می توانید با کاهش هزینه های حمل و نقل خود تا حد زیادی از هزینه های سفر خود کم کنید. یکی از شیوه هایی که برای این کار وجود دارد که شما هم می توانید، انجام دهید خرید بلیط چارتری ارزان است! بلیطی که قیمت پایینی داشته باشد و بتواند شما را به سفری ارزان به شهر مقصد ببرد!

چرا چارتر123 بهترین انتخابی است که می توانید، داشته باشید؟

چارتر123اگر به لیست بزرگترین و معروف ترین سایت های ایرانی در زمینه خرید بلیط اینترنتی هواپیما، قطار و اتوبوس در کل کشور نگاهی بیندازید، نام چارتر123 در آن بین می درخشد! شرکتی که حدود 6 سال است در حال فعالیت در این زمینه است و با بهترین خدمات پشتیبانی می تواند بهترین انتخاب شما برای خرید بلیط باشد.

این شرکت از زمان شروع فعالیت خود در سال 1392 تا الان به مسافران زیادی خدمات داده است و توانسته است که درصد زیادی از نظرات مثبت را به سمت خود جلب کند. اگر به دنبال سامانه ی معتبر و قانونی بودید که با اخذ مجوزهای لازم به شما خدمات ارائه کند، استفاده از چارتر123 می تواند خیال شما را از همه لحاظ راحت کند.

نحوه استفاده از چارتر123

استفاده از این سامانه رزرو بلیط کار آسانی است، فقط لازم است که مبدا، مقصد و تاریخ رفت و یا حتی برگشت را انتخاب کنید، سپس بر روی گزینه جستجو کلیک کنید. با این کار تمامی بلیط هایی که در این روز از شهر مبدا به شهر مقصد می روند با تمامی جزئیات و اطلاعات مورد نیاز شما، نمایش داده می شوند.

شما می توانید با استفاده از فیلترهای جستجویی که این سایت در اختیار شما قرار می دهد، شرکت های هواپیمایی خاص، ساعت خاص پرواز و … را انتخاب کنید. همچنین قادر هستید که بهترین قیمت ها را مشاهده کنید.

دیگر مزایای استفاده از چارتر123 چیست؟

اگر بخواهیم از دیگر مزیت های این شرکت برای شما صحبت کنیم، پایین ترین نرخ بلیط های هواپیما، رزرو آنلاین و سریع بلیط جزو این موارد هستند. همچنین اگر در این زمینه به مشکل برخورد کردید، می توانید با پشتیبانی این شرکت تماس بگیرید و از آن ها درخواست راهنمایی کنید. تیم پشتیبانی قوی این شرکت در سریع ترین زمان پاسخگوی شماست. همچنین شما می توانید از اپلیکیشن این سامانه برای این کار استفاده کنید.

سخن آخر

سفر می تواند لذت بخش تر، ارزان تر و بهتر باشد اگر از همان ابتدا با قدم های درست برای آن برنامه ریزی شود. در این زمینه تهیه بلیط از چارتر123 سامانه ای معتبر و استفاده از شرکت های هواپیمایی آتا و زاگرس که به معرفی آن ها پرداختیم، می تواند، بهترین انتخاب های شما برای سفر باشد. اگر در این زمینه نظری دارید، می توانید در بخش نظرات با ما به اشتراک بزارید.