مدت زمان مطالعه مقاله خرید تشک خوشخواب در مشهد : 9 دقیقه


اگر تاکنون برای خرید تشک خوشخواب در مشهد به بازار مراجعه کرده باشید حتماً دیده‌اید که خوشخواب‌ها انواع مختلفی دارند؛ اما شما چقدر درباره انواع خوشخواب‌ها اطلاعات دارید؟ کدام خوشخواب برای شما مناسب‌تر است؟ خوشخواب‌های باکیفیت و استاندارد چه ویژگی‌هایی دارند؟ در این مطلب قصد داریم تا به بررسی پاسخ این قبیل سؤالات بپردازیم؛ پس با میترا مترس همراه باشید.

 

 

مقدمه

یکی از دلایل بدخوابی بسیاری از افراد انتخاب تشک نامناسب است. شما نمی‌توانید با خوابیدن بر روی یک تشک غیراستاندارد خواب راحتی را تجربه کنید. اگر پس از بیدار شدن از خواب هنوز احساس خستگی می‌کنید و یا مدتی است دچار کمر دید شده‌اید؛ بهتر است به فکر تعویض خوشخوابتان باشید. اگر تاکنون برای خرید تشک خوشخواب در مشهد به بازار مراجعه کرده باشید حتماً دیده‌اید که خوشخواب‌ها انواع مختلفی دارند؛ اما شما چقدر درباره انواع خوشخواب‌ها اطلاعات دارید؟ کدام خوشخواب برای شما مناسب‌تر است؟ خوشخواب‌های باکیفیت و استاندارد چه ویژگی‌هایی دارند؟ در این مطلب قصد داریم تا به بررسی پاسخ این قبیل سؤالات بپردازیم؛ پس با میترا مترس همراه باشید.

 

قبل از خرید تشک خوشخواب در مشهد با انواع خوشخواب‌ها آشنا شوید!

آشنایی با انواع تشک خوشخواب قبل از خرید تشک خوشخواب در مشهد

بهتر است بدانید که خوشخواب‌های فنری و خوشخواب‌های طبی جزو پرطرفدارترین خوشخواب‌های موجود در بازار هستند بنابراین اگر قصد خرید تشک خوشخواب در مشهد را دارید؛ خوب است درباره مزایا و معایب انواع خوشخواب‌ها اطلاعات کافی به دست بیاورید.

 

خوشخواب‌های فنری

یکی از رایج‌ترین خوشخواب‌هایی که می‌توانید آن را با قیمتی مناسب تهیه کرد، خوشخواب‌های فنری هستند و همان‌طور که از نام این نوع خوشخواب‌ها مشخص است در آن‌ها از فنر برای انعطاف‌پذیری بیشتر استفاده شده است. شما می‌توانید خوشخواب‌های فنری را در دو نوع بدون فریم و با فریم تهیه کنید؛ اما باید به این نکته توجه داشته باشید که این خوشخواب‌ها برای افرادی که وزنی کمتر از شصت کیلوگرم دارند مناسب هستند. همچنین به خاطر وجود فنر در داخل این نوع خوشخواب‌ها، شما نمی‌توانید به راحتی آن‌ها را جا به جا کنید به همین دلیل ما خرید خوشخواب‌ را برای افرادی که دائماً مجبورند محل زندگیشان را تغییر دهند توصیه نمی‌کنیم زیرا احتمال آسیب دیدن آن‌ها وجود دارد.

 

خوشخواب‌های فنر متصل

تشک‌های فنری را می‌توان از نظر نوع فنر به کار رفته شده در آن‌ها به دو دسته فنر منفصل و فنر متصل تقسیم‌بندی کرد. اگر برای خرید تشک خوشخواب در مشهد به فروشگاه‌های مختلف مراجعه کرده باشید، احتمالاً می‌دانید که تشک‌های فنر متصل با نام فنر میراکویل یا مارپیچ نیز شناخته می‌شوند. در این نوع تشک‌ها، فنرها به یکدیگر متصل هستند که این ویژگی باعث محافظت از کمر می‌شود. از خوشخواب‌های فنر متصل به دلیل سبک بودن و وجود مموری فوم در لایه‌های داخلی، در اتاق‌های ارتوپدی استفاده می‌شود. با این حال مهم‌ترین عیب این نوع تشک‌ها کم بودن ضخامتشان است.

تشک‌های فنر متصل بعد از مدتی تغییر حالت می‌دهند به نحوی که معمولاً وسط تشک دچار آسیب‌دیدگی و فرورفتگی می‌شود. همچنین تشک‌های دونفره فنر متصل انتخاب خوبی برای افرادی که دارای اختلاف وزن بالایی هستند به شما نمی‌رود زیرا جابه‌جایی هر کدام از آن‌ها می‌تواند باعث ایجاد اختلال در خواب دیگری شود.

افرادی که دارای مشکلاتی در ناحیه کمر هستند بهتر است از تشک‌های فنر منفصل استفاده کنند زیرا این نوع خوشخواب‌ها بیشتر از بخش میانی بدن حمایت می‌کنند. اگر قصد خرید تشک خوشخواب در مشهد را دارید؛ بهتر است بدانید که هر چه تعداد فنرهای خوشخواب بیشتر باشد کیفیت آن بالاتر است. برخی از خوشخواب‌های فنر منفصل دارای بیش از پنج هزار فنر هستند. البته باید به خاطر داشته باشید که علاوه بر تعداد، کیفیت فنرها نیز اهمیت زیادی دارد زیرا خوشخوابی با فنرهای زیاد اما بی‌کیفیت طول عمر زیادی نخواهد داشت و شما مجبور هستید دوباره برای خرید یک خوشخواب جدید هزینه کنید. مهم‌ترین مزیت خوشخواب‌های فنر منفصل، کنترل اختلاف وزن به خصوص در خوشخواب‌های دونفره است. وزن بالای این نوع خوشخواب‌ها نیز از مهم‌ترین معایب آن‌ها به شمار می‌آید.

 

خوشخواب‌های طبی

افرادی که می‌خواهند برای خرید تشک خوشخواب در مشهد اقدام کنند باید بدانند که خوشخواب‌های طبی بسیار گران‌تر از خوشخواب‌های فنری هستند. برای تهیه خوشخواب‌های طبی به هیچ عنوان از فنر استفاده نمی‌کنند بلکه محتویات داخل این نوع تشک‌ها شامل یونولیت، فوم و اسفنج است. اگر تشک‌های طبی را از نزدیک لمس کنید متوجه می‌شوید که این تشک‌ها بسیار سفت هستند بنابراین اگر جنس خوبی نداشته باشند خیلی زود خراب می‌شوند. در ساخت تشک‌های طبی باکیفیت از مموری فوم دار استفاده می‌شود. این نوع تشک‌ها می‌توانند به خوبی ستون فقرات را حمایت کنند به همین دلیل شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی و دغدغه خاصی به خرید تشک طبی بپردازید. همچنین استفاده از این خوشخواب‌ها محدودیت سنی ندارد.

 

توجه به این ویژگی‌ها می‌تواند به شما برای خرید تشک خوشخواب در مشهد کمک کند!

توجه به این ویژگی‌ها می‌تواند به شما برای خرید تشک خوشخواب در مشهد کمک کند!

  • کیفیت: یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید برای خرید تشک خوشخواب در مشهد به آن توجه داشته باشید کیفیت خوشخواب است. بسیاری از تشک‌های ارزان‌قیمت موجود در بازار کیفیت مناسبی ندارند و ممکن است باعث ایجاد آسیب در ستون فقرات شوند. همچنین تشک‌های بی‌کیفیت دوام بالایی هم ندارند و خیلی زود حالت اولیه خود را از دست می‌دهند.
  • اندازه خوشخواب: خوشخواب‌ها در سایزهای مختلفی تولید می‌شوند بنابراین شما باید با توجه به وزن و میزان فضایی که برای خواب به آن احتیاج دارید، خوشخوابی با سایز مناسب انتخاب کنید. همه خوشخواب‌های تک‌نفره دو متر طول دارند اما شما می‌توانید آن‌ها را با دو عرض نود یا صد و بیست سانتی‌متری تهیه کنید. خوشخواب‌های دو نفره موجود در بازار نیز دو متر طول دارند اما عرض آن‌ها 140،160 و 180 سانتی‌متر است.
  • ارتفاع تشک: ارتفاع برخی از خوشخواب‌ها بسیار کم است. این خوشخواب‌ها سبک‌تر هستند ولی معمولاً کیفیت بالایی ندارند پس بهتر است قبل از خرید خوشخواب به ارتفاع آن نیز توجه کنید.

 

سخن پایانی

تشک‌های خوشخواب طبی و فنری دو نوع از پرطرفدارترین خوشخواب‌های موجود در بازار هستند. تشک‌های طبی انتخاب بهتری برای افرادی محسوب می‌شوند که دارای مشکلاتی در ستون فقرات هستند. تشک‌های فنری نسبت به تشک‌های طبی نرم‌تر و سبک‌تر هستند به همین دلیل این نوع تشک‌ها می‌توانند انتخاب خوبی برای افراد کم سن و سال‌ باشند. همچنین تشک‌های فنری با توجه به نوع چیدمان فنرهای داخل تشک، به دو نوع تشک‌های فنر متصل و فنر منفصل تقسیم می‌شوند. به طور کلی می‌توان گفت که تشک‌های فنر منفصل کیفیت بالاتری دارند با این حال بهتر است بدانید که این نوع تشک‌ها دارای وزن بیشتری نیز هستند.

 

 

 با مراجعه به سایت میترامترس می‌توانید تمامی تشک ها این سایت را بازدید و در صورت نیاز خریداری نمایید.

mitramattress.com