داشتن راهنما خرید اینترنتی تشک خوشخواب آن هم وقتی که با پیشرفت روزافزون فناوری و سوق داده شدن کسب‌وکار ها به سمت فروش اینترنتی، اکثر مردم به سراغ خرید انترنتی می‌روند، از مهم ترین اقدامات قبل از خرید اینترنتی تشک خوشخواب است. این مقاله یک راهنما خرید اینترنتی تشک خوشخواب است تا بتوانید بهترین تشک را در هنگام خرید انتخاب کنید.

 

مقدمه

تشک خوشخواب یکی از مهم ترین وسایل در خانه به‌شمار می‌رود که از نظر علم پزشکی بسیار مهم است. اگر تشک شما استاندارد نباشد و یا قدیمی و غیرقابل مصرف باشد شما را به بیماری های مختلف عظلانی دچار می‌کند که از رایج ترین آن ها می‌توان به دیسک کمر اشاره کرد. پس اگر قصد خرید اینترنتی تشک خواشخواب را دارید، داشتن یک راهنما خرید اینترنتی تشک خوشخواب برای شما ضروری است.

نکات مهم هنگام خرید اینترنتی تشک خوشخواب

شرایط نور اتاق خواب شما و محلی که در آن می‌خوابید چه روی تخت باشد و چه روی زمین باید دقت کنید که حتما تشک که زیر شماست برای شما و سلامتیتان مناسب و مفید باشد تا به سلامت شما آسیبی وارد نشود، از جمله مهم‌ترین صدمه‌هایی که اگر شرایطی که در آن می‌خوابید ایده‌آل نباشد ایجاد می‌شود کمر درد و گردن‌درد برای شماست. سعی کنید درباره تشک خوشخواب خود قبل از خرید تحقیقات لازم را انجام دهید و بهترین انتخاب را با توجه به شرایط خودتان انجام دهید.

تشک‌های خوشخوابی که با کمک تکنولوژی روز دنیا و بهره‌گیری از دستگاه‌ها و ماشین‌آلات مدرن و با استفاده از پرسنلی فنی و آموزش دیده تولید شده باشد می‌تواند انتخاب خوب و مطمئنی برای خرید اینترنتی تشک خوشخواب باشد. البته این را در نظر بگیرید که تشک خوشخواب سلیقه‌ایست و می‌تواند انتخاب هر شخص و ایده‌آل‌های آن برای داشتن خواب راحت متفاوت باشد، اما به صورت کلی یک استانداردهایی برای تشک‌های خواشخواب ایده‌آل و مناسب وجود دارد که فهمیدن آن‌ها قبل از خرید می‌تواند برای شما مفید باشد و با مقایسه کردن برندهای مختلف می‌توانید بهترین انتخاب را انجام دهید. به این نکته توجه کنید که در راستای داشتن سلامت روحی و جسمی باید همه شرایط لازم را برای خود فراهم کنید تا بتوانید زندگی آرام و منظمی داشته باشید و قطعا از اصلی‌ترین نکته‌ها برای سلامتی؛ خواب راحت، ساعت خواب مناسب و کافی که بدن احتیاج دارد و شرایط ایده‌آل برای خوابیدن از جمله تشک خوشخواب راحت و نورکافی اتاق خواب و سکوت است.

 

نکات مهم هنگام خرید اینترنتی تشک خوشخواب

نکات مهم هنگام خرید اینترنتی تشک خوشخواب

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ساخت وسیله‌های جدید برای راحتی انسان و آسان‌تر شدن زندگی باعث شده زندگی انسان امروزی بسیار تغییر کند و اکثر چیزهایی که برای راحتی و آرامش زندگی لازم دارد فراهم شود. خرید اینترنتی تشک خوشخواب که تولید آن مناسب با شناخت دقیق از بازار روز و ارگونومی مناسب برای انسان است می‌تواند راحتی و آرامش زندگی را برای شما دوچندان کند، چون در صورت داشتن تشک مناسب و رعایت کردن اصولی دیگر در زمینه سلامتی می‌توانید خوابی آسوده داشته باشید که نتیجه آن مستقیم روی سلامتی شما تاثیر دارد. شما می‌توانید تشک خوشخواب مورد نظر خود را اینترنتی نیز سفارش دهید و از بین برندهای مختلف که توضیحات و مشخصات دقیق آن در سایت خرید مورد نظر نوشته شده است، انتخاب و خرید کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با انواع برندهای مختلف تشک‌های خوشخواب که کیفیت بالایی دارند، مزیت‌های مختلف آن‌ها و راهنما خرید اینترنتی تشک خوشخواب آشنا کنیم.

بهترین تشک برای استفاده، تشکی است که اط سطح تخت بالاتر بیاید و کم ارتفاع نباشد. این در تشک های معمولی تعریف نشده و برای آن چیزی وجود ندارد. همچنین محتویات داخل تشک ها و مواد تشکیل دهنده آن ها بسته به نوع برند و فروشنده متفاوت است، که می‌توان در نمایندگی برندهای ایرانی ماکت تشکیل دهنده آن ها را ازنزدیک بررسی کرد.

مواد تشکیل دهنده تشک های خوشخواب استاندارد و مناسب عبارت اند از : نمد، فنر، موکت، یونولیت و فوم هستند . در حالی که در تشک های غیر استاندارد و نا مناسب فقط از فنر تشکیل شده و یا از ابر و مواد پرکننده مانند پر و پشم تشکیل شده اند.

 

برنده های معتبر تشک خوشخواب

بی شک لذت خواب خوش یکی از مهم ترین دلایل خرید اینترنتی تشک خوشخواب است. این هم دلیلی شده تا برند های داخلی و خارجی دست به طراحی و تولید تشک خوشخواب بزنند. از طرفی برندهای ایرانی هم در تولید و طراحی کم از برند های خارجی ندارند. ما در این قسمت نگاهی به مهم ترین برند های داخلی تشک خوشخواب می‌اندازیم.

 

برند خوشخواب

اولین برند معتبر در راهنما خرید اینترنتی تشک خوشخواب،برند خوشخواب است کارخانه برند تولید خوشخواب در سال 1338 تاسیس شده است. این برند بهترین کیفیت را در تولید تشک در ایران دارد و بسیار معروف است. میزان بالای تقاضاهایی که از طرف مشتریان می‌شود باعث شده که این شرکت از ماشین‌آلات اروپایی در جهت افزایش هر چه بهتر کیفیت محصولات خود بهره بگیرد. شرکت برند خوشخواب دارای واحدهای کیفی، سالن‌های پنبه‌زنی، اسکلت‌زنی، نوار بافی، رویه‌دوزی و لحاف‌دوزی است. تشک خوشخواب اولین تولیدکننده رسمی تشک‌های تخت در ایران است و مردم اکثر تشک‌های تخت را با نام خوشخواب می‌شناسند و همچنان از شاخص‌ترین تولیدکنندگان تشک در ایران است. برند خوشخواب دارای گواهینامه‌های: استاندارد از سازمان ملی استاندارد ایران، ISO 9001:2015، استاندارد بین‌المللی اروپا CE، UKAS از انگلستان و همچنین این برند برای تولید باکیفیت محصولات در سطح ایران و خاورمیانه فعالیت دارد.

معرفی مدل‌های تشک خوشخواب: خوشخواب در حال‌حاضر 12مدل تشک به بازار عرضه می‌کند که در 3دسته کلی قرار می‌گیرند که شامل:

تشک‌های فنری خوشخواب: به دسته‌ای از تشک‌ها گفته می‌شود که اسکلت آن‌ها از نوع فنرهای بافته شده بهم است. یعنی همان تشک‌های فنری که از قدیم می‌شناختیم. مسئله اصلی تشک‌های فنری این بود که ممکن بود گود شوند، به صدا بیافتند و همینطور انتقال لرزش در سطح تشک به طور مثال در سطح تشک‌های دونفره. هنگام نشست و برخاستن بر روی تشک‌های فنری اگر کسی دیگر کنارتان باشد کاملا متوجه حرکت شما می‌شود. تشک‌های فنری خوشخواب دارای مدل‌های: فرست‌کلاس، طبی فنری، آناهیتا، کلاسیک، تشک باراباس و تشک کامفورت می‌باشد.

تشک‌های فنر منفصل خوشخواب: این نوع تشک‌ها برای رفع مشکلات و مسائل تشک‌های فنری طراحی شده است و نسل بعدی تشک‌های فنری را ایجاد کرده است. فنرهای به کار رفته تراکم بالایی دارد و قرار گرفتن هر فنر در یک پاکت، عدام اتصال فنرها دیگر صدای آن‌ها شنیده نمی‌شود و باعث افزایش طول عمر تشک‌ها می‌شود. در این مدل دیگر گود رفتگی ایجاد نمی‌شود و مشکلات مدل قبلی برطرف شده است. مهم‌ترین نکته‌ای که در این مدل رعایت شده است اینست که در هنگام نشست و برخاست و غلتیدن دیگر نفری که کنار شما خوابیده اذیت نمی‌شود و از خواب نمی‌پرد. به این دلایل مثبتی که دارا می‌باشد امروزه این تشک‌ها از برند خوشخواب گزینه اصلی انتخاب محسوب می‌شود. مدل‌های تشک‌های فنری منفصل شامل: ام‌بی‌ام، های‌کلاس مموری، سوپراستار، سوپرکلاس و طبی فنری است.

تشک اسفنجی خوشخواب: تشک‌های اسفنجی یا طبی به تشک‌هایی گفته می‌شود که اسکلت آن‌ها از اسفنج است، یعنی تشک بدون فنر هستند. این نوع تشک‌ها نسبت به تشک‌های فنری درجه سفتی بیشتری دارند و برای دیسک کمر بسیار مناسب هستند و برای افرادی که سن بالایی دارندمی‌تواند انتخاب مناسبی باشد و همچنین افرادی که به جای‌خواب سفت علاقه‌مندند و عادت کرده‌اند.

 

برند رویا

شرکت رویا در زمینه تولید تشک‌های خوشخواب با بهره‌گیری از تجهیزات روز دنیا سال‌هاست فعالیت می‌کند. هدف این شرکت علاوه بر بهره‌گیری از تجهیزات روز دنیا استفاده از کادری فنی و باتجربه در عرضه بهترین محصولات با حداکثر کیفیت و حداقل قیمت برای مشتریان می‌باشد. این شرکت بزرگترین شرکت تولیدکننده تشک در خاورمیانه شناخته شده است و مرغوبترین انواع تشک را که شامل:

 تشک‌های اسفنجی (طبی) : این سه مدل نام برده شده همراه کالاهای جانبی اعم از محافظ تشک، تشک میهمان، بالش، تخت با رویه پارچه و تاج را در ایران تولید می‌کند. شرکت رویا با توسعه واحدهای مختلف تولیدی شامل کارخانجات: تولید اسفنج، تولید موکت، تولید پارچه، تولید نور ژاکارد، تولید لایی، کشش مفتول، فنرزنی، اسکلت‌زنی، فریم‌زنی و نقش‌دوزی در حال‌حاضر تولید تشک را در اختیار دارد.

تشک‌های فنر منفصل رویا (اولترا) : تشک‌های فنر منفصل رویا به جای فنرهای متصل به گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند که هر فنر به میزانی که فشار از قسمت‌های مختلف بدن به آن وارد می‌شود واکنش نشان داده و تغییر حالت می‌دهد. این تشک‌ها براساس اندام و وزن هر شخص قالب و فرم مخصوص به بدن آن فرد را می‌گیرد به همین دلیل تشک‌های آن بسیار نرم و راحت است. تکنولوژی نوین cell pocket دراین مدل تشک پیاده‌سازی شده است. تکنولوژی جدید cell pocket ترکیبی از صدها فنر کوچک جدا از هم می‌باشد که در کیسه‌های بهم پیوسته کنار هم قرار گرفته‌اند و سطح کلی تشک را تشکیل می‌دهند.

این تکنولوژی در اکثر شرکت‌های پیشرفته استفاده می‌شود. تشک رویا مدل اولترا موجب می‌شود تا در هنگام خواب حداقل فشار به بدن وارد شود. سایز اصلی این تشک: 200*160، ارتفاع آن : 28سانتی‌متر، دارای 8سال گارانتی معتبر است البته اگر از فروشگاه اینترنتی بلج سفارش دهید. از دیگر مزایای این تشک داشتن الیاف ضدحساسیت است. جنس پارچه آن نقش‌دوزی شده با پارچه سه لایه نرم و لطیف گرد بافت است.

تشک‌های فنری رویا (بونل) : از محصولات قدیمی و به نام شرکت‌های تولیدکننده تشک خوشخواب از برندهای مختلف، تشک‌های خوشخواب فنری است. از لحاظ راحتی از پرطرفدارتربن انواع تشک‌ها در جهان می‌باشد. تشک‌های فنری رویا با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا در انواع و مدلهای مختلف تولید می‌شود و به فروش می‌رسد. اسکلت این تشک‌ها از فنرهای بافته شده و متصل به هم تشکیل شده است. مقاوم، راحت و بادوام است و بافت اسکلت آن فنری است.

سایز اصلی آن: 200*160، ارتفاع 24سانتی‌متر است، دارای 6سال گارانتی‌ست اگر اینترنتی و از سایت بلج سفارش دهید. ویژگی‌های خاصی که دارد می‌توان به اسکلت فنری، دارای لایه‌های متعدد اسفنج برای جلوگیری از فرورفتگی بیش از حد تشک است. دارای پارچه نرم و لطیف گردبافت است، دارای فنر تقویتی در اطراف تشک است . همچنین با پارچه سه لایه نرم و زیبا نقش‌دوزی شده است.

تشک‌های اسفنجی (مدیکال) : تشک‌های اسفنجی از اسفنج به عنوان اصلی‌ترین بخش تشک استفاده می‌کنند و این تشک‌ها در انواع خاص و وزن‌های مختلف طراحی و ساخته می‌شوند. این تشک‌ها فاقد هرگونه فنر می‌باشند به همین دلیل غلت‌زدن و هرگونه حرکتی روی آن‌ها به هیچ عنوان موجب تکان خوردن و خراب شدن تشک نمی‌شود. تشک اسفنجی به دلیل سفت بودن بسیار برای کمردرد مناسب است و می‌تواند آن را بهبود دهد.

سایز اصلی آن: 200*160، ارتفاع 28سانتی‌متر، دارای 5سال گارانتی است اگر به صورت اینترنتی و از سایت بلج سفارش دهید. از مزایای آن می‌توان به استفاده از اسفنج یک تکه به همراه یک لایه cell pocket اشاره کرد. پارچه آن گردبافت است و با پارچه سه لایه نقش‌دوزی شده است. دارای اسفنج مخصوص با برش‌های CNC می‌باشد. ضد حساسیت با خاصیت ارتجاعی است.

 

برند تن‌آسای لوکس اکسیژن پلاس

تشک‌های خوشخواب اکسیژن پلاس دارای تکنولوژی فنرهای بوتل سوپر ویژه تن‌آسای که با قاب اسفنجی پیرامون اسکلت آن را محافظت می‌کند می‌باشد و دارای لایه‌هایی از فوم هوشمند و اسفنج ویژه در طرفین می‌باشد. قابلیت حفظ فرم و شکل تشک را برای مدت طولانی دارا می‌باشد. الیاف ترموباند که درکلیه تشک‌های تن‌آسای استفاده می‌شود، موجب حفظ گرما و رطوبت پوست و تسهیل جریان هوا برتشک می‌شود. از دو طرف این تشک‌ها می‌توانید برای سالیان طولانی استفاده کنید که این جزو مزیت‌های آن به حساب می‌آید.

در سطح تشک در هر دو طرف از مموری فوم با ضخامت شش سانتی‌متر استفاده شده است که خود باعث راحتی و نرمی تشک می‌شود. در فضای خالی بین فنرها از ساپورتهای اسفنجی استفاده شده است. دیواره اسفنج 42کیلویی‌ست و قطر آن 4سانت می‌باشد. پارچه‌های به کار رفته در این تشک نوعی پارچه خاص می‌باشد. یونیزه نمودن هوای اتاق و حذف ذرات مضر و بالا بردن کیفیت هوای تنفسی شعاری‌ست که اکسیژن پلاس برای ساخت تشک‌های خود از آن استفاده می‌کند. در این تشک که از فوم هوشمند استفاده شده است دارای ویژگی‌های خاص : تغییر شکل در اثر دمای بدن، برگشت‌پذیری مناسب پس از برداشتن نیرو در ناحیه تماس، تسهیل در جریان گردش خون و جلوگیری از گرفتگی عضلات و نیز جلوگیری از درد در ناحیه ستون فقرات می‌باشد. چون فوم دارای ماهیت بسیار متراکم و فشرده نسبت به اسفنج‌های معمولی‌ست بنابراین دارای وزن بیشتری می‌باشد همچنین گرمای بیشتری را در سطح تشک ایجاد می‌کند.ارتفاع این تشک‌ها 30سانتی‌متر است و پارچه آن دارای رویه خاص اکسیژن پلاس است.

 

برند رویال

تشک‌های خوشخواب رویال مدل آسمان دارای ویژگی‌های: مدل استاندارد، دارای ابعاد200*90 و اندازه تشک یک نفره می‌باشد. این محصول در صورتی که اینترنتی و از سایت دیجی‌‌کالا سفارش دهید دارای گارانتی 24ماهه می‌باشد . تشک رویال مدل آسمان از محصولات شرکت رویال تهران است که با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است و تمام استانداردهای پزشکی و ارتوپدی بین‌المللی برای آن طراحی شده و رعایت شده است. پارچه رویه آن از جنس ژاکارد چندلایه و ضدحساسیت است و دوخت آن دارای پارچه عالی و با استقامت است. فنر متراکم این تشک از فرسودگی زودهنگام آن جلوگیری می‌کند.

دیواره‌های تشک با ساپورت‌های Mشکل تقویت شده است و با توجه به ساختاری که در طراحی آن به کار رفته توانایی تحمل وزن حداکثر 120کیلوگرم برای تشک‌های یک نفره و 240کیلوگرم برای تشک‌های دونفره را دارد. تشک رویال مدل آسمان برای اشخاصی که مایل به خرید تشک میانه یعنی تشکی که از لحاظ سفتی و نرمی متعادل باشد و حد وسط را رعایت کرده باشد، گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌رود. افرادی که بالاتر از وزن گفته شده باشند، نرمی بیشتری را حس می‌کنند و همین‌طور افراد سبک سفتی بیشتری را حس می‌کنند.

این تشک با الیاف پلی‌استر پرشده است. قابلیت شستشو ندارد. اگر قصد خرید تشک طبی را دارید این را هم بدانید این تشک فنری نیز هم می‌باشد. دارای فوم‌فشرده پلی‌اتلین است که برای تقویت چهارگوشه فنر است. ارتفاع تشک 26 است. قیمت این محصول هم‌اکنون در دیجی‌کالا 509هزار تومان است. شما می‌توانید قبل خرید مشخصات آن را کامل بررسی کنید و حتی نظرات کاربران را کامل بخوانید بعد محصول خود را سفارش دهید.

 

سخن پایانی

ما در این مقاله به راهنما خرید اینترنتی تشک خوشخواب پرداختیم، تنها تعدادی از محصولات تشک‌های خوشخواب از برندهای مختلف به شما معرفی کردیم، قطعا محصولات دیگری از برندهای گوناگون دیگر نیزمی‌توانید انتخاب کنید که با توجه به میزانی که می‌خواهید هزینه کنید و بودجه دارید و همچنین مدلی که مورد علاقه شماست و روی آن راحت‌تر می‌خوابید می‌توان اقدام به خرید اینترنتی تشک خوشخواب از وبسایت میترامترس کنید. همانطور که گفته شد اگر شما بتوانید یک تشک خوشخواب استاندارد و مورد علاقه خود پیدا کنید می‌توانید یک خواب عمیق و راحت را تجربه کنید.

همانطور که استفاده از تشک خوشخواب مناسب و استاندارد می‌تواند ضامن سلامتی شما باشد در مقابل آن استفاده از تشک خوشخواب نامناسب که استانداردهای لازم را ندارد می‌تواند سلامتی شما را به خطر بیاندازد و تهدید کند. ما در این مقاله نهایت سعی خود را کردیم که راهنمای خرید اینترنتی تشک خوشخواب و چند نمونه از برندهای مختلف تشک خوشخواب را به شما معرفی کنیم تا با خیالی راحت و اطلاعاتی دقیق بتوانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و سفارش دهید. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و ما توانسته باشیم اندکی به اطلاعات شما درباره‌ی انتخاب تشک خوشخواب مناسب افزوده باشیم.