مدت زمان مطالعه مقاله تشک طبی فنری ارزان : 9 دقیقه


 

داشتن جایی مناسب و راحت برای خوابیدن علاوه بر آن که کیفیت خواب را افزایش می‌دهد می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در سلامت جسمی افراد داشته باشد. بسیاری از بیماری‌ها و درد‌های موضعی که به سراغ افراد می‌آیند به دلیل نداشتن تشک و رختخوابی مناسب است. از این رو در سال‌های اخیر تشک‌های مرغوب و باکیفیتی در جهت سلامت انسان‌ها به وجود آمده است. حال با بسیاری از تشک‌های طبی روبه‌رو هستیم که می‌توانند از بسیاری از درد‌ها جلوگیری کنند و همچنین می‌توان از آن‌ها برای درمان بسیاری از درد‌ها استفاده کرد.از جمله‌ی این موارد می‌توان به تشک طبی فنری اشاره کرد که با توجه به کیفیت و جنس آن‌ها با قیمت‌های مختلفی در بازار موجود هستند. برای خرید تشک طبی فنری ارزان می‌توانید به سایت میترامترس مراجعه کرده و مدل‌ها و قیمت‌های مختلف را در آن مشاهده کنید و بهترین محصول را برای خود برگزینید.

 

 

 

 

مقدمه

داشتن جایی مناسب و راحت برای خوابیدن علاوه بر آن که کیفیت خواب را افزایش می‌دهد می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در سلامت جسمی افراد داشته باشد. بسیاری از بیماری‌ها و درد‌های موضعی که به سراغ افراد می‌آیند به دلیل نداشتن تشک و رختخوابی مناسب است. از این رو در سال‌های اخیر تشک‌های مرغوب و باکیفیتی در جهت سلامت انسان‌ها به وجود آمده است. حال با بسیاری از تشک‌های طبی روبه‌رو هستیم که می‌توانند از بسیاری از درد‌ها جلوگیری کنند و همچنین می‌توان از آن‌ها برای درمان بسیاری از درد‌ها استفاده کرد.از جمله‌ی این موارد می‌توان به تشک طبی فنری اشاره کرد که با توجه به کیفیت و جنس آن‌ها با قیمت‌های مختلفی در بازار موجود هستند. برای خرید تشک طبی فنری ارزان می‌توانید به سایت میترامترس مراجعه کرده و مدل‌ها و قیمت‌های مختلف را در آن مشاهده کنید و بهترین محصول های تشک میترا را برای خود برگزینید.

 

تشک طبی فنری از بهترین تشک‌های طبی موجود در بازار

تشک طبی فنری از بهترین تشک‌های طبی موجود در بازار

تشک‌ طبی فنری ارزان همانطور که از نامش مشخص است از ترکیب دو تشک طبی و فنری به وجود آمده که هر کدام از این موارد دارای مزایا و معایبی هستند. مزیت‌های آن‌ها در مدل تشک طبی فنری به طور کامل حفظ و ارتقا یافته و از طرفی تمامی معایب آن‌ها نیز برطرف شده است تا محصولی باکیفیت و مرغوب روانه بازار شود.

تشک‌های فنری از ساده‌ترین انواع تشک‌ها هستند که قیمت بسیار مناسبی دارند. این نوع از تشک‌ها دارای دو مدل مختلف هستند که عبارت‌اند از: تشک‌هایی با فنر متصل و یا فنر منفصل. در فنر‌های متصل جابه‌جایی فنر‌ها وابسته به یکدیگر بوده اما در تشک‌هایی با فنر های مفنصل، فنر‌ها مستقل از یکدیگر کار می‌کنند. از معایب این تشک می‌توان به عمر کم آن‌ها اشاره کرد و همچنین امکان ماندن قوس کمر در آن‌ها وجود دارد.

تشک‌های طبی از دیگر انواع تشک ارزان است، که برتری‌هایی نسبت به مدل فنری دارند. این تشک ها عمر بیشتری نسبت به مدل فنری داشته و تشک های سفت‌تری هستند که همین امر سبب دوام و مقاومت بیشتر آن‌ شده است. اما این مدل نیز دارای معایب و ایراداتی است از جمله این که می‌تواند حساسیت زا باشد و همچنین در این تشک نیز امکان ماندن قوس کمر وجود دارد.

تشک فنری طبی ارزان همانطور که گفته شد برطرف کننده معایب دو مدل قبلی است که از زمان ورود خود به بازار انواع تشک‌ها توانست طرفداران خود را جذب کند. حال بسیاری از افراد برای خوابی راحت و آرام از این تشک‌ استفاده می‌کنند. این تشک عمر بسیار زیادی دارد و از مقاومت و استحکام بسیار زیادی نیز برخوردار است. علاوه بر دوام بالا، تشک طبی فنری ارزان مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه آن‌ها را شرح می‌دهیم.

تشک‌های طبی فنری دوخت محکمی دارند که باعث می‌شود تا در گذر زمان دچار پارگی نشوند. همچنین سطح این تشک نه بسیار سفت و نه بسیار نرم است. اگر تشک بسیار سفت باشد به مرور به ستون فقرات آسیب می‌رساند و آن‌ها را دچار انحراف می‌کند. از طرفی تشک اگر بیش از اندازه نرم باشد پس از مدتی استفاده در ناحیه کمر احساس درد می‌کنید. از این رو با استفاده از تشک طبی فنری ارزان ستون فقرات آسیب نمی‌بیند و یا اگر در این ناحیه احساس درد دارید به مرور زمان بهبود می‌یابد.

 

در تشک طبی فنری ارزان از مموری فوم‌ها استفاده شده است

در تشک طبی فنری ارزان از مموری فوم‌ها استفاده شده است

تشک طبی فنری امکانات و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌‌توان به مموری فوم اشاره کرد. مموری فوم‌ها از یک لایه فوم با چگالی بسیار کم ساخته شده که در افزایش کیفیت تشک طبی فنری نقش بسیار زیادی را ایفا می‌کند. این نوع تشک بعد از آن که در معرض دما و وزن بدن قرار گرفته تغییر شکل داده و فرم بدن را می‌گیرد که این موضوع سبب می‌شود تا فرد در آرامش و راحتی بیشتری به خواب رود.

علاوه بر آسایش و راحتی در هنگام خواب مموری فوم، ارتعاشات در تشک‌های دو نفره را می‌گیرد، تا در این صورت، تکان خوردن فرد سبب بیدار شدن فرد دیگر نشود. همانطور که گفتیم یکی از بزرگ ترین معایبی که تشک های فنری و یا طبی داشتند این بود که تشک بعد از تغییر شکل دادن به حالت اولیه خود برنمی‌گشت و مشکلات را برای سلامت ستون فقرات به وجود می‌آورد اما به دلیل بهره گیری از مموری فوم در تشک طبی فنری این مشکل به طور کامل برطرف شده است.

 

 

در تشک طبی فنری از فنر منفصل با انعطاف پذیری بسیار زیاد استفاده شده است.

تشک طبی فنری از فنر منفصل

همانطور که گفته شد فنر‌های موجود در تشک‌ها از دو نوع منفصل و متصل هستند؛ می‌توان گفت که نوع منفصل آن‌ها بسیار بهتر و مناسب تر است چرا که به صورت مجزا از ستون فقرات محافظت می‌کند. در تشک‌ طبی فنری ارزان نیز از این نوع فنر استفاده شده است. فنر مناسب برای تشک‌ها باید بسیار منعطف باشد و در مقابل وزن بسیار زیاد تغییر شکل ندهد؛ اما معمولا در تشک‌های فنری با مشکل تغییر شکل فنرها مواجه هستیم. در تشک طبی فنری، فنر‌ها بسیار منعطف بوده و به راحتی تغییر شکل نمی‌دهند. همچنین جنس فنر‌هایی که در این نوع تشک استفاده می‌شود آلیاژی از جنس آلمینیوم و آهن است که به دلیل مقاوت بسیار زیاد عمر بالایی دارند و به راحتی خراب نمی‌شود.

 

 

تشک طبی فنری هیچ حساسیت پوستی و تنفسی به وجود نمی‌آورد

تشک طبی فنری هیچ حساسیت پوستی و تنفسی به وجود نمی‌آورد

تشک‌ طبی از تشک‌های خوب و مناسب موجود در بازار به حساب می‌آید، اما یک مشکل بزرگ به همراه خود دارد و آن هم حساسیت زا بودن آن است. دلیل این موضوع الیافی است که در این نوع از تشک‌ها استفاده می‌شود؛ اما در تشک طبی فنری برای حل این مشکل از الیاف پلی استر فشرده استفاده می‌کنند که این موضوع حساسیت‌های پوستی و تنفسی را به طور کامل برطرف می‌کند.

 

 

سخن پایانی

امروزه با توجه به آن که افراد بیشتر زمان خود را در طول روز پشت میز می‌نشینند دچار درد‌های مختلفی از جمله کمر درد می‌شوند؛ از این رو باید برای جلوگیری از بروز این اتفاق راهکار مناسبی را در پیش گرفت. یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توان اتخاذ نمود استفاده از تشک های طبی است. از جمله بهترین تشک‌های طبی می‌توان به تشک طبی فنری ارزان اشاره کرد که با توجه به  قابلیت و امکاناتی که دارد، مزیت‌های زیادی را برای افراد به وجود می‌آورد. سایت میترامترس بهترین تشک های طبی و فنری را با کیفیت بالا عرضه می‌کنند که با مراجعه به آن می‌توانید از این محصولات بازدید کنید.