ما انسان ها حدود یک سوم از عمر خودمان را در خواب سپری می کنیم که خوب یا بد بودن آن، کیفیت روزمان را مشخص می کند. یکی از لازمه های خواب خوب، تشک است. تشک خوشخواب یکی از بهترین تشک هایی است که می توانید برای خواب از آن استفاده کنید. امروز می خواهیم در مورد انتخاب تشک خوشخواب صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

چه زمان باید برای تعویض تشک خوشخواب خود اقدام کنم؟ (4مورد)

بسیاری از افراد قبل از خرید تشک خوشخواب از تشک دیگری استفاده می کردند. اگر شما می خواهید، تشک خوشخواب بخرید و در حال حاضر از تشک دیگری استفاده می کنید، با شما نشانه هایی را در میان می گذاریم که هر وقت آن ها را مشاهده کردید، یعنی وقت آن رسیده است برای خرید تشک خوشخواب اقدام کنید و تشک قبلی خود را تعویض کنید:

 

انتخاب و خرید تشک خوشخواب

 

1. آیا خوشخوابتان باعث کمر درد شما می شود؟

اگر صبح ها هنگامی که از خواب بیدار می شوید، با درد خفیفی در کمر خود روبرو هستید، به آن معناست که تشک شما باید تعویض شود. بعضی از افراد اشتباها تصور می کنند که در این مواقع به اندازه کافی استراحت نکرده اند که درست نیست!

2. آیا مکان دیگری را برای خواب ترجیح می دهید!

اگر خوابیدن در هتل، خانه فامیل و … از جای شما بسیار راحت تر و دلچسب تر بود به آن معناست که دیگر تشک شما عمر خودش را کرده است و باید از یک تشک جدید استفاده کنید.

3. آیا تشک شما پارگی و ساییدگی دارد؟

گاهی تشک خود را بازرسی کنید، اگر بر روی تشک خود پارگی ها و ساییدگی های قابل رویتی دیدید، نشانه تعویض است. حالا می توانید اقدام به خرید تشک خوشخواب کنید.

4. فرو رفتگی و برآمدگی های تشک

معمولا تشک های بی کیفیت دچار این مشکل می شوند. فرو رفتگی و برآمدگی های روی تشک به آن معناست که دیگر نباید از تشک خود استفاده کنید و وقت تعویض آن فرا رسیده است. خرید تشک خوشخواب و استفاده از آن بهترین گزینه ای است که می توانید در هنگام تعویض تشک، می توانید بگیرید!

ویژگی های تشک خوشخواب مناسب چیست؟ (5مورد)

حالا که تصمیم به خرید تشک دارید با ویژگی های تشک خوشخواب مناسب آشنا شوید. دانستن این ویژگی ها و سنجش آن با نیازهای خود می‌ تواند به شما در گرفتن یک تصمیم بهتر، کمک کند. اگر شما متاهل هستید، بهتر است این ویژگی ها را با همسر خود بخوانید، این کار کمک می کند که شما ، از خرید تشک خوشخواب دونفره خود راضی باشید.

 

1. اولین نکته راحت بودن تشک خوشخواب است.

در گذشته بیشتر بر روی این موضوع حساس بودند که تشک باید سفت باشد که به تازگی دانشمندان ثابت کرده اند که تشک سفت خواب راحتی برای شما بوجود نمی آورد و نمی تواند به تسکین کمر درد بپردازد. تشک خوشخواب با تکه گاه بودن برای بدن شما و حفظ حالت ستون فقرات شما یکی از بهترین گزینه ها برای خرید است. با خرید تشک خوشخواب راحتی را به خود هدیه دهید.

2. با دوام بودن تشک خوشخواب

کیفیت همیشه حرف اول را می زند. دوام یک تشک باید مناسب باشد و شما مدت زمان طولانی بتوانید از آن استفاده کنید. تشک خوشخواب با کیفیت و دوام بالایی که دارد، انتخاب بسیاری از افراد است. خرید تشک خوشخواب یعنی خرید یک تشک با کیفیت که عمری طولانی دارد.

3. سایز و اندازه استانداردی داشته باشد

تشک شما باید اندازه استانداردی داشته باشد. اندازه استاندارد یکی از ویژگی هایی است که یک تشک خوب باید داشته باشد چرا که تشکی کوچک باشد، آرامش شما را در هنگام خواب بهم می ریزد و شما تصور می کنید که روی یک تشک نوجوان خوابیده اید!

افراد سالم و دارای فعالیت طبیعی هر شب حدود 40 الی 60 بار غلت می خورند که امری طبیعی است. تشک شما باید به اندازه ای باشد که این غلت خوردن باعث افتادن شما بر روی زمین نشود!  شما باید آزادی و آرامش را بر روی تشک خواب خود حس کنید.

تشک خوشخواب با اندازه های استانداردی که دارد، این اطمینان را به شما می دهد که خواب خوبی را با آن تجربه کنید. خرید تشک خواب یعنی خرید یک تشک استاندارد برای آرامش بیشتر?

4. دارای گارانتی باشد

یک تشک خوب و با کیفیت که از کار خودش مطمئن است دارای گارانتی است. دانستن این نکته خوب است که بدانید، تمامی مشکلاتی که مربوط به تشک باشد در ماه اول خود را نشان می دهد و شما می توانید از گارانتی تشک خوشخواب استفاده کنید. شرکت ما برای آسودگی شما، مدت زمان بیشتری تشک های خود را گارانتی می کند تا شما با اطمینان بیشتری، خوشخواب خود را انتخاب کنید.

5. از تشک خوشخواب، تست خواب بگیرید

شما می توانید قبل از خرید تشک خوشخواب از آن تست خواب بگیرید تا مطمئن شوید که تشک خوشخواب همان تشکی است که دنبال آن می گشتید. اگر نمی دانید که چطور تست خواب بگیرید، ما به شما یاد می دهیم:

برای تست خواب در ابتدا دستانتان را کاملا از هم باز کنید و سعی کنید خیلی آرام بر روی تشک دراز بکشید. بعد از دراز کشیدن بر روی تشک، انواع خواب را بر روی تشک امتحان کنید. در هنگامی که این کار را می کنید، به وضعیت قرار گیری شانه، باسن و کمر خود دقت کنید. در همین بین سعی کنید میزان راحتی تشک را بسنجید. از فروشنده بخواهید که به شما در مورد مواد به کار رفته در تشک خوشخواب توضیح دهد.

خرید تشک خوشخواب

چند نکته برای داشتن تست خوابی بهتر

برای این که تست خواب خود را به بهترین صورت انجام دهید بهتر است دو نکته زیر را حتما مد نظر داشته باشید:

? حداقل زمان تست خوابی که می توانید از آن استفاده کنید، 10 دقیقه است تا مطمئن شوید تشک از راحتی خوبی برخوردار است.

? کفش های خود را در آورید و حالت یک خواب را در تست خواب شبیه سازی کنید، این کار به شما کمک می کند تست خواب بهتری داشته باشید.

گرفتن این تست خواب قبل از خرید تشک خوشخواب تمامی شک و گمان های شما را برای خرید تشک خوشخواب از بین می برد.

برای انتخاب تشک خوشخواب مناسب اینجا کلیک و برای مشاهده لیست قیمت تشک اینجا کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید و انتخاب تشک خوشخواب به این لینک مراجعه کنید.