مدت زمان مطالعه مقاله خرید اینترنتی خوشخواب : 9 دقیقه


داشتن یک خواب خوب نیاز به یک تشک خوب نیز دارد زیرا هیچ کس نمی‌تواند یک خواب آرام و لذت‌بخش را بر روی یک تشک غیراستاندارد و ناراحت تجربه کند به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا شما را با نکات مهم درباره خرید اینترنتی خوشخواب بیشتر آشنا کنیم؛ پس با میترامترس همراه شوید.

 

 

 

 

مقدمه

همه ما دوست داریم تا در طول شب یک خواب آرام و لذت‌بخش داشته باشیم. بر اساس نتایج به دست آمده از تحقیقات مختلفی که بر روی خواب انسان انجام شده است؛ پزشکان معتقدند که مدت زمان خواب یک انسان بالغ باید حداقل هفت ساعت در شبانه‌روز باشد. اگر در طول عمرتان هفت ساعت در شبانه‌روز بخوابید یعنی یک سوم از عمرتان صرف خوابیدن شده است! داشتن یک خواب خوب نیاز به یک تشک خوب هم دارد زیرا هیچ کس نمی‌تواند یک خواب آرام و لذت‌بخش را بر روی یک تشک غیراستاندارد  تجربه کند به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا شما را با نکات مهم درباره خرید اینترنتی خوشخواب بیشتر آشنا کنیم؛ پس با میترامترس همراه شوید.

 

در هنگام خرید اینترنتی خوشخواب باید به چه نکاتی داشته باشید؟

خرید اینترنتی خوشخواب

برای این که بتوانید یک خواب راحت داشته باشید باید به فکر خرید خوشخواب استاندارد باشید. متأسفانه تعداد بیشماری خوشخواب غیراستاندارد در بازار وجود دارند که البته گاهی تشخیص آن‌ها از خوشخواب‌های استاندارد و باکیفیت بسیار دشوار است. خوابیدن بر روی تشک‌های نامرغوب می‌تواند باعث ایجاد انواع بیمارهای مربوط به ستون فقرات شود پس قبل از خرید اینترنتی خوشخواب بهتر است در مورد بهترین برندها و خوشخواب‌هایی که با توجه به وضعیت سلامتی شما مناسب هستند، اطلاعات لازم را کسب کنید تا در طول خرید بتوانید بهترین گزینه را با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید انتخاب کنید.

 

خرید اینترنتی خوشخواب تک‌نفره
خوشخواب تک‌نفره

یکی از مهم‌ترین معیارها برای خرید یک خوشخواب مناسب، توجه به سایز آن است. البته بهتر است بدانید که تمام خوشخواب‌های استاندارد طولی به اندازه دو متر دارند، زیرا افراد بسیار کمی در جهان وجود دارند که قدشان بیشتر از دو متر باشد به همین دلیل طول همه خوشخواب‌های استاندارد در کشورهای مختلف دو متر است. عرض خوشخواب‌ها نیز با یکدیگر متفاوت هستند. به عنوان مثال شما می‌توانید خوشخواب‌های تک نفره را با عرض‌های نود سانتی‌متر یا صد و بیست سانتی‌متر سفارش دهید. خوشخواب‌هایی که عرض نود سانتی‌متر دارند؛ معمولاً در مراکز اقامتی مانند هتل‌ها و مسافرخانه‌ها استفاده می‌شوند.

 

خوشخواب دو نفره

خوشخواب دو نفره

خوشخواب‌های دو نفره نیز مانند خوشخواب‌های تک نفره طولی به اندازه دو متر دارند؛ اما عرض تشک‌ها متغیر است و شما با توجه به هیکل و یا اندازه تختخوابتان می‌توانید تشک‌هایی با عرض 140،160 و 180 سانتی‌متر را خریداری کنید. ما خرید تشک‌هایی با عرض 140 را به کسانی پیشنهاد می‌دهیم که لاغر اندام هستند و یا در هنگام خواب به فضای زیادی احتیاج ندارند. این نوع تشک‌ها فضای زیادی از اتاق را اشغال نمی‌کنند بنابراین اگر اتاق کوچکی دارید بهتر است این نوع خوشخواب‌های دو نفره را تهیه کنید. تشک‌هایی با عرض 160 سانتی‌متر جزو استانداردترین خوشخواب‌های موجود در بازار هستند. اغلب مشتریان تمایل دارند تا تشک‌هایی با این سایز خریداری کنند.

این نوع تشک‌ها برای اغلب افراد مناسب هستند مگر این که هر دو نفر دارای هیکل بسیار درشتی باشند و یا فضای خیلی بیشتری برای خواب احتیاج داشته باشید. اغلب تشک‌های دونفره هتل‌ها و سایر مراکز قامتی نیز عرض 160 سانتی‌متری دارند. بزرگ‌ترین خوشخواب موجود در بازار خوشخواب های دو نفره با عرض 180 سانتی‌متر هستند. شاید برای خرید اینترنتی خوشخواب‌هایی با این سایز کمی دچار مشکل شوید زیرا پیدا کردن تشک‌هایی با عرض 180 سانتی‌متر قدری دشوارتر است. با این حال اگر دوست دارید فضای زیادی برای خواب داشته باشید می‌توانید این نوع تشک‌ها را سفارش دهید.

 

با برخی از خوشخواب‌های پرطرفدار در بازار بیشتر آشنا شوید!

با برخی از خوشخواب‌های پرطرفدار در بازار بیشتر آشنا شوید!

انواع مختلفی از خوشخواب‌های تک‌نفره و دو نفره در بازار وجود دارند که در این بخش به معرفی ویژگی‌های برخی از پرطرفدارترین آن‌ها می‌پردازیم.

 

خوشخواب های طبی

حتماً شما نیز در اطرافتان افرادی را دیده‌اید که به دلیل مشکلاتی مانند کمردرد یا پا درد ترجیح می‌دهند که یک خوشخواب طبی داشته باشند. خوشخواب های طبی نسبت به خوشخواب های معمولی سفت تر هستند به همین دلیل افرادی که مشکلاتی در ستون فقراتشان دارند و ترجیح می‌دهند این نوع خوشخواب‌ها را تهیه کنند. البته بهتر است بدانید که از نظر علمی تأثیر خوابیدن بر روی تشک‌های سفت برای درمان بیماری‌هایی مانند کمردرد اثبات نشده است با این حال تشک‌های بیمارستان‌ها نیز از نوع طبی هستند. خوشخواب‌های طبی استاندارد از اسفنج ساخته می‌شوند البته اسفنج‌هایی که برای تشک طبی مورد استفاده قرار می‌گیرند معمولاً کیفیت بالاتری نسبت به تشک‌های معمولی دارند.

 

تشک‌های مموری فوم دار

اگر قصد خرید اینترنتی خوشخواب را دارید؛ بهتر است با ویژگی‌های این نوع خوشخواب‌ها نیز آشنا شوید. مموری فوم یک ماده ترکیبی از لاتکس و پلی اورتان است که از آن برای ساخت تجهیزات ورزشی، پزشکی و خوشخواب‌ها استفاده می‌شود. یکی از ویژگی‌های بسیار جالب تشک‌های مموری فوم حساس بودن به دما و وزن بدن است. به عنوان مثال افرادی که دارای مشکل گودی کمر هستند بهتر است از این تشک‌ها استفاده کنند زیرا تشک‌های مموری فوم دار می‌توانند نقاط پر فشار بدن را تشخیص دهند و مناسب با آن‌ فشار را بر روی بخش‌های مختلف بدن پخش کنند. این ویژگی باعث شده است تا بیشتر علاقه‌مندان به خرید اینترنتی خوشخواب، دنبال خوشخواب‌های مموری فوم دار باشند.

 

سخن پایانی

امروزه با افزایش تعداد فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، بسیاری از افراد علاقه‌مند هستند تا برای کاهش هزینه‌های رفت و آمد و همچنین پیدا کردن بهترین برندها خرید خود را به صورت آنلاین انجام بدهند. شاید خرید اینترنتی خوشخواب قدری دشوار به نظر برسد زیرا نمی‌توانید از نزدیک خوشخواب‌ها را لمس کنید تا متوجه میزان سفتی یا نرمی آن‌ها شوید. با این حال فروشگاه اینترنتی میترامترس تلاش کرده است تا با فراهم کردن انواع خوشخواب های تک‌نفره و دو نفره و درج مشخصات کامل آن‌ها تجربه خوبی از خرید اینترنتی را برای مشتریانش به وجود بیاورد.

 

 

 با کلیک بر روی لینک زیر و مراجعه به سایت میترامترس می‌توانید محصولات این سایت را بازدید و خریداری نمایید. 

https://mitramattress.com