مدت زمان مطالعه مقاله خرید روکش خوشخواب : 9 دقیقه


پس از خرید خوشخواب، سخت‌ترین مرحله انتخاب روکش خوشخواب و روتختی است. همه شما می‌دانید که داشتن یک خواب باکیفیت چقدر می‌تواند در سلامت انسان نقش مهمی داشته باشد به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم در هنگام خرید خوشخواب، محصولی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای شما باشد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با مزایای استفاده از روکش خوشخواب بیشتر آشنا کنیم و به بررسی جنس انواع روکش‌های خوشخواب بپردازیم؛ پس با میترا مترس همراه شوید.

 

مقدمه

پس از خرید خوشخواب، سخت‌ترین مرحله انتخاب روکش خوشخواب و روتختی است. همه شما می‌دانید که داشتن یک خواب باکیفیت چقدر می‌تواند در سلامت انسان نقش مهمی داشته باشد به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم در هنگام خرید خوشخواب، محصولی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای شما باشد. خوشخواب‌های برندهای مطرح قیمت بالایی دارند بنابراین اگر بخواهید برای مدت طولانی‌تری از خوشخوابتان استفاده کنید باید به فکر خرید روکش خوشخواب نیز باشید. روکش‌های خوشخواب انواع گوناگونی دارند به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا شما را با مزایای استفاده از روکش خوشخواب بیشتر آشنا کنیم و به بررسی جنس انواع روکش‌های خوشخواب بپردازیم؛ پس با میترا مترس همراه شوید.

 

چرا خرید روکش خوشخواب یک امر ضروری است؟

چرا خرید روکش خوشخواب یک امر ضروری است؟

اگر به فروشگاه‌های کالای خواب سری بزنید می‌بینید که انواع روکش‌های خوشخواب با جنس‌های متفاوت برای خوشخواب‌های تک‌نفره و دونفره وجود دارد؛ اما کاربرد روکش خوشخواب چیست؟

 

حفظ پاکیزگی تشک با خرید روکش خوشخواب

همان‌طور که می‌دانید امکان شستشوی خوشخواب وجود ندارد بنابراین بهتر است زمانی که برای خرید تشک خوشخواب به فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنید، یک روکش مناسب برای محافظت از خوشخوابتان نیز بخرید. این روکش‌ها به راحتی از خوشخواب جدا می‌شوند بنابراین هر زمان که بخواهید می‌توانید آن‌ها را از تشک جدا کنید و با استفاده از ماشین لباسشویی آن‌ها را بشویید. به این نکته توجه داشته باشید که جنس روکش‌های مختلف با یکدیگر متفاوت هستند بنابراین اگر قصد شستن آن را دارید حتماً راهنمای شستشوی روکش خوشخواب خود را مطالعه کنید. توجه به این مسئله می‌تواند تأثیری زیادی در افزایش طول عمر روکش خوشخواب داشته باشد.

 

 

جلوگیری از سایش و پارگی خوشخواب

پارچه‌ای که برای روکش خوشخواب استفاده شده است باید دوام بالایی داشته باشد زیرا رویه خود خوشخواب معمولاً چندان قوی نیست و اگر از آن بدون استفاده از روکش مناسب استفاده کنید، ممکن است بر اثر استفاده مداوم دچار ساییدگی یا پارگی شود. مطمئناً هیچ کدام از ما دوست نداریم که دائماً به فکر یک جایگزین برای خوشخوابی که از آن استفاده می‌کنیم باشیم زیرا علاوه بر قیمت‌های بسیار بالای خوشخواب‌ها، پیدا کردن خوشخوابی که با توجه به وضعیت بدنی ما مناسب و استاندارد باشد نیز کار بسیار دشواری محسوب می‌شود پس بهتر است از همان ابتدا به فکر راه‌حلی برای حفاظت از خوشخوابتان باشید. خرید روکش خوشخواب برای کودکان از اهمیت بیشتر برخوردار است. سعی کنید روکشی را برای تشک فرزندانتان انتخاب کنید که جنس مقاوم‌تری داشته باشد تا در اثر شستشو زود خراب نشود.

بیشتر بخوانید

 

در هنگام خرید روکش خوشخواب باید به چه نکاتی توجه کنید؟

در هنگام خرید روکش خوشخواب باید به چه نکاتی توجه کنید؟

تنوع روکش‌های خوشخواب بسیار زیاد است به همین دلیل بهتر است با نکاتی که می‌تواند در هنگام خرید بهترین روکش خوشخواب به شما کمک کند آشنا شوید.

روکش خوشخواب باید ضد حساسیت باشد: روکش خوشخواب دائماً در معرض آلودگی و گرد و غبار است. اگر جنس روکش خوشخواب مرغوب نباشد، ممکن است باعث بروز آلرژی یا حساسیت‌های پوستی شود به همین دلیل معمولاً برای تهیه روکش خوشخواب کودکان و نوجوانان از پارچه‌هایی استفاده می‌شوند که ضد حساسیت باشند تا از این نظر مشکلی برای آن‌ها به وجود نیاید. پس به شما توصیه می‌کنیم در هنگام خرید روکش برای خوشخوابتان علاوه بر توجه به قیمت محصول، به کیفیت پارچه و ضد حساسیت بودن آن نیز توجه کنید.

روکش‌های ضد آب انتخاب بهتری هستند: روکش‌هایی خوشخوابی که از پارچه‌های ضد آب تهیه شده‌اند می‌توانند انتخاب بهتری برای افرادی باشند که قصد خرید یک روکش خوشخواب با دوام را دارند. روکش‌های ضد آب همان‌طور که نامشان مشخص است مانع از نفوذ مایعات به داخل تشک می‌شوند. زمانی که رطوبت وارد تشک نشود طول عمر آن افزایش پیدا می‌کند. همچنین رطوبت باعث ایجاد کپک و انواع آلودگی‌های دیگر در تشک می‌شود بنابراین اگر روکش خوشخوابی که انتخاب می‌کنید ضد آب باشد، طول عمر خوشخواب شما بیشتر خواهد شد.

 

 

با پرکاربردترین پارچه‌هایی که برای تهیه انواع کالای خواب استفاده می‌شوند آشنا شوید!

با پرکاربردترین پارچه‌هایی که برای تهیه انواع کالای خواب استفاده می‌شوند آشنا شوید!

از پارچه های مختلفی برای تهیه انواع کالای خواب مانند روکش خوشخواب، روتختی و… استفاده می‌شوند. این پارچه‌ها هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند که شناخت آن‌ها می‌تواند به شما برای انتخاب بهترین روکش خوشخواب با توجه به نیازها و بودجه‌ای که در اختیار دارید کمک کند.

پنبه: یکی از پرطرفدارترین پارچه‌هایی که برای تهیه انواع کالای خواب مورد استفاده قرار می‌گیرند، پارچه‌های پنبه‌ای هستند. این پارچه‌ها طول عمر زیاد دارند به همین دلیل در برابر شستشوی مقاوم‌اند و زود خراب نمی‌شوند. همچنین در هر شرایط آب و هوایی که زندگی می‌کنید می‌توانید از روکش‌های خوشخواب پنبه‌ای استفاده کنید زیرا الیاف پنبه به دلیل ویژگی‌هایی دارند با شرایط مختلف آب و هوایی سازگاری دارند و برای هر فصلی مناسب هستند.

پلی‌استر: تفاوت پارچه‌های پنبه‌ای و پلی‌استر را می‌توانید به راحتی با لمس کردن آن‌ها متوجه شوید. پارچه‌های پنبه‌ای بسیار لطیف هستند در حالی که پارچه‌های پلی‌استر ضخیم‌تر و زبرترند. البته معمولاً در تهیه روکش خوشخواب از پارچه‌هایی استفاده می‌کنند که الیاف به کار رفته در آن ترکیبی از پنبه و پلی‌استر باشد. با توجه به میزان پنبه‌ای که در این نوع پارچه‌ها استفاده شده است، امکان تنفس برای خوشخواب وجود دارد. اگر قصد خرید روکش خوشخواب برای کودکانتان را دارید ما به شما توصیه می‌کنیم روکشی را انتخاب کنید که پارچه آن ترکیبی از پلی‌استر و پنبه باشد زیرا این نوع پارچه‌ها مقاومت بسیار بالایی دارند.

پارچه‌های ترکیبی: این نوع پارچه‌ها معمولاً ترکیبی از پنبه، ریون، پلی‌استر، بامبو و… هستند. روکش خوشخواب از جنس پارچه‌های ترکیبی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است زیرا این نوع روکش‌ها معمولاً قیمت بالایی ندارند؛ اما در عین حال از دوام خوبی برخوردارند.

 

 

سخن پایانی

استفاده از روکش‌هایی که با پارچه‌های مرغوب و استاندارد تهیه شده‌اند می‌تواند تأثیر زیادی در افزایش عمر مفید خوشخواب شما داشته باشد به همین دلیل بهتر است تنها معیار شما برای خرید روکش خوشخواب، قیمت آن نباشد بلکه به ویژگی‌های دیگری مانند ضد حساسیت بودن و ضد آب بودن آن نیز توجه کنید. فروشگاه اینترنتی میترا مترس با گرد هم آوردن انواع کالاهای خواب مرغوب و باکیفیت توانسته است نظر مثبت بسیاری از افرادی که به دنبال خرید خوشخواب، روتختی، روکش و محافظ خوشخواب و … هستند را به خود جلب کند. شما با هر بودجه‌ای که در اختیار دارید می‌توانید کالاهای باکیفیتی را از فروشگاه اینترنتی میترامترس خریداری کنید.