تشک مسافرتی ماشین گزینه مناسبی  مخصوص انواع خودروهای ایرانی و خارجی می باشد. این تشک ها با لطافت و نرمی خاصی که دارند درسایزهای یک نفره، دونفره ودرمدل های متنوع برای سنین مختلف مخصوص استراحت  طراحی شده اند که ما دراین مقاله به انواع مختلف آن می پردازیم. با ما در میترا مترس همراه باشید.

چرا باید در سفر از تشک مسافرتی ماشین استفاده کنیم

در سفرهای طولانی مدت با ماشین جهت فراهم کردن شرایط مطلوب برای استراحت خود می توانید از تشک مسافرتی ماشین استفاده کنید. این تشک بادی از سه بخش تشکیل شده است ، رویه تشک بادی که به صورت مواج می باشد ، دو پایه نگهدارنده این محصول و همچنین بخش تورفته که برای قرارگیری هرچه بهتر کنسول وسط ماشین طراحی شده است که ازنرمی و راحتی  فوق العاده ای برخوردار است. این نوع تشک بادی با حجم و وزن کمی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد. با خرید تشک ارزان می توانید جایگزین مناسبی درهتل ها و برخی از مسافرخانه ها باشد.

رنگ تشک های بادی ماشین

مشتریان معمولا رنگ تشک بادی ماشین خود را طوری طراحی می کنند که هم رنگ با رو دری ها و روکش های صندلی باشد اما شما می توانید بنا به سلیقه خودتان از بین رنگ های موجود در بازار یکی را انتخاب کنید. مانند : مشکی ، کرم ، طوسی ، نقره ای که از رنگ های پرفروش این کالا محسوب می شود وهمچنین رنگ های سبز ، آبی ، نارنجی ، زرد و غیره که دارای بازار فروش کمتری هستند. و یکی دیگر از رنگ هایی که بیشتر مورد استفاده مشتریان قرار می گیرد،رنگ مشکی است که به دلیل چرک تاب بودن آن است که دیرتر لکه و کثیف می شود.

قیمت تشک های مسافرتی ماشین به چه عواملی بستگی دارد

امروزه تشک‌های مسافرتی ماشین توسط  برندهای ایرانی و خارجی  تولید می شود. قیمت این تشک‌ها اغلب رابطه مستقیمی با جنس و کیفیت آن دارد به این صورت که هرچه جنس آن مرغوب تر باشد، به همان میزان قیمت آن نیزبیشتر خواهد شد.

انواع مختلف تشک مسافرتی ماشین

  • تشک بادی صندلی عقب
  • تشک ماشین یک نفره و دونفره
  • تشک مسافرتی ماشین مخصوص کودکان

1.تشک بادی صندلی عقب

 

تشک بادی صندلی عقب

تشک بادی مسافرتی برای صندلی عقب با وزن، طراحی و رنگ بندی که دارد یکی از بهترین گزینه ها، برای استراحت مقطعی درداخل ماشین می باشد. ساختار این تشک به گونه ای است که با استفاده ازشیارهایی که دارد تمام اعضای بدن را به راحتی دربرمی گیرد و برای درازکشیدن و نشستن در طول سفر مناسب است.

2.تشک ماشین یک نفره و دو نفره

تشک مسافرتی ماشین یک نفره این تشک با جنس برزنتی بسیار کوچک، کم حجم و ضد عرق تولید می شود. به دلیل اینکه از حجم کمی برخوردار است فضای کمی از ماشین را اشغال می کند و حمل و نقل آن بسیار آسان  می باشد.

تشک ماشین یک نفره و دونفره

 

تشک مسافرتی ماشین دو نفره: این تشک محصولی بسیار کاربردی است و دارای رنگ بندی متنوعی بوده و مورد استفاده تمام سنین می باشد. pvc با رویه مخملی که در جنس بدنه این تشک به کار رفته باعث دوام زیاد آن می شود.

3.تشک مخصوص کودکان

تشک ماشین مخصوص کودکان

  برای استراحت ورفاه کودک خود درطول سفر از تشک مخصوص کودکان استفاده کنید. این تشک دارای دوعدد بالش بادی برای خواب واستراحت کودک می باشد. تشکی برای کودکان مناسب است که راحت و بادوام و ضد حساسیت باشد.

مزایا و معایب تشک بادی مسافرتی ماشین

مزایا:

راحت بودن و طبی بودن

این تشک شرایط مطلوبی را جهت استراحت درماشین فراهم می کند. تشک طبی ستون فقرات را نیز درست تنظیم کرده و فشار وارده بر روی مفاصل‌ها را کاهش می‌دهد به همین علت  هنگام صبح زمانی که ازخواب بیدارمی شوید، احساس درد دربدن ندارید.  نرمی و سفتی آنها را می‌توانید با افزودن یا کاهش هوای داخل آن تنظیم کنید.

جابه جایی آسان

به دلیل برخورداری ازحجم کم به راحتی جابه‌جا می شود و جای کمی را اشغال می کند. این نوع تشک بادی را می‌توانید به هرجا که می‌خواهید سفر کنید همراه خود ببرید.

با دوام بودن و قیمت مناسب

با دوام بودن و قیمت مناسب از مزیت های این نوع تشک می باشد. هرچه بیشترازاین تشک نگهداری کنید عمرآن بیشترمیشود. یکی ازمهمترین مزیت این تشک  برخورداری از جنبه سلامتی آن می باشد به طوری که وقتی روی آن دراز می کشید پشتتان تحت فشار قرارنمی گیرد. 

معایب :

ازمعایب تشک های بادی مسافرتی ماشین می توان به حساس بودن و آسیپ پذیر بودن  آن اشاره کرد. این تشک ها به اشیاء برنده و تیز بسیار حساس هستند و اگردر طول استفاده ازآنها مراقبت نکنید، ممکن است آسیب هایی مثل (سوراخ شدن ، پاره شدن , باز شدن) به الیاف داخلی تشک وارد شود. تابش شدید نور و گرمای آفتاب هم می توانند آسیب زیادی به این محصول وارد کنند. این تشک در اثر باد کردن بیش از حد توسط  پمپ باد دستی و پمپ های بادی ماشین باعث می شود شیارها و درزهای آن به صورت خودکار باز شود و دچار آسیب شود.

مشخصات تشک مسافرتی ماشین

  • جنس بدنه با pvc با رویه مخمل
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای رنگبندی مختلف
  • قابل استفاده در بسیاری از ماشین ها
  • دارای دوکوسن بادی مجزا
  • دارای سطح مشبک و موج دارو جلوگیری درلغزش هنگام راننده گی

نکات مهم درباره نگهداری تشک مسافرتی ماشین :

  • قبل از نصب تشک،  باید ماشین را تمیز کرده و از نبود هرگونه شی تیز در آن مطمئن شوید.
  • جهت جلوگیری از پخش رنگ لباس ها و کثیف شدن تشک بهتراست از ملحفه استفاده کنید.
  • هرگز از این تشک بادی به عنوان یک وسیله بازی کودک استفاده نکنید.