مدت زمان مطالعه مقاله چندین نکته درباره خدمات پس از فروش تشک خوشخواب : 10 دقیقه

در زندگی مدرن امروزی حرف اول را آسایش و راحتی می‌زند. در راستای رسیدن به آرامش لازم است وسایل راحتی خود را فراهم کنید. خرید تشک خوشخواب مناسب از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین خریدهای لوازم منزل می‌باشد که کیفیت و راحتی آن تاثیر مستقیم بر روی سلامتی شما خواهد داشت.

 

 

مقدمه

در زندگی مدرن امروزی حرف اول را آسایش و راحتی می‌زند. در راستای رسیدن به آرامش لازم است وسایل راحتی خود را فراهم کنید. خرید تشک خوشخواب مناسب از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین خریدهای لوازم منزل می‌باشد که کیفیت و راحتی آن تاثیر مستقیم بر روی سلامتی شما خواهد داشت.

نکته‌ای که اهمیتی فراوانی در خرید تشک خوشخواب دارد، بررسی تاثیر آن بر سلامتی جسمانی می‌باشد. برای این کار تشک‌های خوشخواب موجود در بازار که می‌توانند از سطحی سفت و انعطاف‌پذیر برخوردار باشند برای سلامت بدن و جلوگیری از ایجاد گودی کمر یا فاصله بین مهره‌های آن مناسب هستند. شما وقتی اقدام به خرید تشک خوشخواب می‌کنید از موارد مهمی که باید به آن توجه داشته باشید خدمات پس از فروش محصول مورد نظر است.

اگر شما قصد خرید اینترنتی تشک خوشخواب را دارید می‌توانید با جستجو و تحقیق در سایت‌های مختلف و برندهای متفاوت همه جوانب آن را در نظر بگیرید و بعد از آن بهترین تشک را انتخاب کنی .یکی از سایت‌های معتبری که تنوع زیاد در محصولات خود دارد و همچنین دارای اصالت است سایت میترامترس می‌باشد که شما را راهنمایی خواهند کرد تا مناسب‌ترین تشک خوشخواب را برای خود انتخاب کنید و همچنین خدمات پس از فروشی که به مشتری ارائه می‌دهند که مهم‌ترین آن گارانتی معتبر برای محصولات است در سایت آن‌ها شرایطتش ذکر شده است. در ادامه این مقاله برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر در این زمینه با ما همراه باشید.

 

خدمات پس از فروش چیست؟

خدمات پس از فروش در معنای واقعی کلمه یعنی ارائه سرویس‌هایی که بعد از خرید محصول مورد نظر در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. این خدمات در طی دوره خاصی وقتی محصول مورد نظر دارای گارانتی باشد از کارخانه سازنده به مشتری ارائه می‌شود. خدمات پس از فروش کاملا به محصول فروخته شده مربوط می‌شود. شناسایی نیازهای مشتریان و همچنین نیازهای روز جامع باعث می‌شود خدمات پس از فروش بهتر و باکیفیت‌تری برای محصولات در نظر گرفته شود.

 

انواع خدمات پس از فروش

شما در زمان خرید هر محصولی مخصوصا اگر قیمت و ارزش بالایی داشته باشد قطعا نگرانی‌هایی دارید که اگر بعد خرید فهمیدید مشکلی دارد یا حتی اگر ناخواسته توسط خود شما مشکلی پیدا کرد چگونه می‌توانید آن را تعمیر کنید. امروزه اکثر فروشگاه‌ها حضوری یا اینترنتی به شما خدمات پس از فروشی ارائه می‌دهند تا به آن وسیله بتوانند توجه مشتریان را جلب کنند و محصولات خود را تبلیغ کنند. در این راستا به خریداران تضمین می‌دهند که محصول آن‌ها را گارانتی خواهند کرد.

ارائه خدمات پس از فروش کمک می‌کند تا مشتریان به شرکت مورد نظر و خرید خدمات از آن در مرحله اول راحت‌تر بتوانند اعتماد کنند. این خدمات می‌تواند شامل:

 

گارانتی

امروزه از کلمه گارانتی بیشتر در خرید و فروش و معاملات و همچنین خرید محصولات قیمتی از سایت‌های معتبر استفاده می‌شود. گارانتی جزو خدمات پس از فروش محصول خریداری شده برای شما به حساب می‌‌آید که طی آن تولیدکننده و فروشنده مورد نظر به مشتری خود ضمانت یا گارانتی می‌دهد که اگر محصول آن‌ها طی مدت زمان مشخص شده مطابق با شرایط قرارداد گارانتی کار نکرد وجهی که برای خرید آن پرداخت شده است را برگشت دهند یا محصول را به طور کامل و به صورت رایگان تعمیر یا تعویض کنند.

 

وارانتی

وارانتی نیز بسیار مشابه با گارانتی می‌باشد یعنی خدمات آن‌ها کاملا مشابه است و تنها تفاوتی که با هم دارند اینست که در دوره وارانتی به ازای خدماتی که به مشتری ارائه می‌شود از او هزینه آن خدمات گرفته می‌شود. در ازای آن پولی که مشتری پرداخت می‌کند می‌تواند از فضای تعمیرگاه، ابزار مخصوص و دانش فنی نیروهای متخصص در زمینه مورد نظر استفاده نماید.

 

آموزش

آموزش صحیح و درست استفاده از کالا فروخته شده و این آموزش میتواند به صورت آنلاین، تلفنی یا حضوری باشد.

 

پشتیبانی فنی

نوعی کمک برای استفاده درست از محصول است که مرتبط با تکنولوژی است مانند نرم افزار و اپلیکیشن و رفع اختلال‌های مربوط به آن می‌باشد.

 

خدمات فنی

این خدمات برای کالاهایی است که نیاز به تعمیر یا تعویض دارند.

 

سنجش رضایت مشتری

پس از خرید محصول بعد مدتی با مشتری تماس گرفته میشود و میزان رضایت آن پرسیده می‌شود.

 

خدمات پس از فروش تشک خوشخواب

همانطور که در قسمت قبل با خدمات پس از فروش و معنای آن آشنا شدید متوجه شدید که اکثر محصولاتی که خریداری می‌کنیم این خدمات پس از فروش شامل حالشان می‌شود. در این بخش می‌خواهیم شما را با خدمات پس از فروش خرید تشک‌های خوشخواب آشنا کنیم و حالت‌های مختلفی که شما این امکان را دارید از این خدمات بهره‌مند شوید شرح خواهیم داد.

مواردی که به شما این امکان داده می‌شود از خدمات پس از فروش که شامل گارانتی آن می‌شود استفاده کنید:

  • افتادگی یا وارفتگی کناره‌های تشک
  • بیرون‌زدگی فنر تشک خوشخواب
  • ایجاد هرگونه صدای ناهنجار از تشک
  • گود افتادگی سطح تشک
  • استشمام بوی نامطبوع از تشک
  • تغییر رنگ رویه تشک
  • لک و کثیف بودن تشک
  • پاره بودن تشک

حال مواردی که جزو خدمات پس از فروش محسوب نمی‌شود و خارج از آن است:

  • از بین رفتن حالت اولیه تشک و خوابیدن سطح آن به میزان کم مثلا حدود 2 سانتی‌متر که این امری طبیعی‌ست و مشکل و ضعف محصول محسوب نمی‌شود.
  • لک یا کثیف شدن تشک به علت نگهداری یا حمل نامناسب
  • پاره شدن رویه تشک در اثر خمیدگی، برخورد با اشیا تیز و برنده یا کشیده شدن روی سطح زبر و قرار دادن وسایل گرم مانند اتو روی تشک
  • آسیب دیدگی فنرها به دلیل فشار زیاد، ضربه یا وزن افراد سنگین یا اشیای سنگین
  • استفاده مدام از یک طرف تشک

 

سخن پایانی

خدمات پس از فروش گفته شده برای تشک خوشخواب می‌تواند برای هر شرکتی که از آن خرید انجام می‌دهید متفاوت باشد. به طور کلی مشتریان در هنگام خرید همان ابتدا باید بسیار دقت کنند تا جنسی که خریداری می‌کنند سالم باشد و همچنین به مدت زمانی که گارانتی دارد و شما امکان استفاده از خدمات پس از فروش آن را دارید نیز بسیار باید توجه شود.

از مهم‌ترین خدمات پس از فروش رایگانی که در صورت خرید اینترنتی از سایت معتبر میترامترس می‌تواند در اختیار شما قرار گیرد شامل؛ حمل و نقل تشک خریداری شده و تحویل آن از درب شرکت تا درب منزل است، تعمیر و حمل تشک خریداری شده در صورت هرگونه بروز مشکلی طی مدت شامل گارانتی است، ارسال و تحویل تشک در صورت خریداری  از سایت ، اهدای جوایز سالانه به نمایندگان برتر، تخفیف ویژه برای مشتریان. شما با خرید از از سایت علاوه بر تضمین در خدمات پس از فروش می‌توانید از اصالت کالا، گارانتی معتبر، تحویل سریع، پشتیبانی قوی آنلاین و روش‌های مختلف پرداخت آن بهره‌مند شوید.