در دنیای امروز به دلیل استرس ها و خستگی های زیادی که انسان در طول روز متحمل می شود، داشتن خواب راحت و آسوده به هنگام شب یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد می باشد، چرا که خواب خوب و کامل می تواند باعث سرزندگی و شادابی شما در طول روز شود و انرژیتان را صد برابر کند و این خواب خوب نیازمند خرید تشک خوشخواب طبی ارزان و در عین حال باکیفیت است.

از آنجایی که احساس راحتی هنگام خواب بستگی زیادی به نوع تشک و تناسب آن با بدن هر فردی دارد، حتما قبل از خرید تشک، در مورد آن اطلاعات کافی و کاملی به دست آورید تا بعدا دچار بی خوابی های شبانه و روزهای بی حال و بی انرژی نشوید.

تشک خوشخواب طبی با تنوع زیادی در سایزها، اجناس و قیمت های متفاوتی وجود دارد و شما حتما باید قبل از خرید خوشخواب ارزان ، با کیفیت و با دوام آن دقت کافی را داشته باشید تا دچار بی خوابی و کمردرد و همچنین زیان مالی نشوید.

در این مقاله می خواهیم نکاتی در ارتباط با تنوع، ویژگیها و مزایای تشک های خوشخواب و همچنین خرید تشک ارزان و با کیفیت و استاندارد بیان کنیم، امیدواریم خواندن این مطالب برای شما عزیزان مفید و مثمر واقع شود.

(*خوابی آسوده و راحت با تشک خوشخواب طبی داشته باشید*)

 

 

تشک خوشخواب طبی

 

تشک خوشخواب طبی

انواع تشک خوشخواب طبی

قطعا معیار همه ی افراد از ویژگی های تشک خوشخواب طبی خوب یکسان نیست و در واقع الگوریتم معینی هنگام خرید تشک برای همه وجود ندارد.

یک تشک خوشخواب طبی خوب و مناسب باید بتواند راحتی و آرامش بدن را پشتیبانی کند که این امر بستگی به عوامل زیادی نظیر وزن، قد، سلامت مفاصل و عضلات، درجه

حرارت بدن و در حالت کلی ویژگی های فیزیکی فرد دارد.

به عنوان مثال تشک طبی فردی که ۶۰ کیلوگرم است با فردی که ۱۶۰ کیلوگرم می باشد، بدون شک متفاوت خواهد بود، چرا که فرد ۱۶۰ کیلویی زودتر در فوم تشک خوشخواب فرو

رفته و پس از چندین بار استفاده، تشک از حالت استاندارد خود خارج می شود.

از این رو هر چه وزنتان بیشتر باشد هنگام خرید تشک باید به میزان استحکام آن دقت داشته باشید و تشک بادوام و مستحکمی خریداری کنید. 

خوشخواب طبی انواع متفاوتی دارد که در زیر هر یک را به اختصار توضیح می دهیم.

تشک خوشخواب طبی دو نفره

 

تشک خوشخواب طبی دو نفره

خوشخواب نرم

این نوع از تشک ها باعث می شوند هنگام خواب، فشار وارده بر ستون فقراتتان کاهش یافته و به دلیل امکان جا به جایی راحت به شکل دلخواه بدن، برای ستون فقرات بسیار مناسب می باشد.

به همین دلیل خرید تشک نرم برای افرادی که در طول شب مکررا حالت خود را تغییر می دهند و پیوسته به یک شکل و حالت نمی خوابند توصیه می شود.

خوشخواب سفت و بادوام

این نوع خوشخواب طبی بیشتر مناسب افراد با وزن بالاست، زیرا همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم، تشک نرم برای این افراد سریعا فرورفته شده و حالت استاندارد و اولیه ی خود را از دست می دهد.

همچنین به افرادی که مشکل کمر درد دارند استفاده از تشک های سفت با استحکام بالا توصیه می شود، زیرا این تشک ها پشت شما و در واقع ستون فقرات تان را ثابت و راحت نگه می دارند و در تشک فرو نمی روید و به این صورت می تواند باعث کاهش کمر دردتان شود.

نوع دیگر نیز خوشخواب طبی متوسط می باشد که مناسب برای افرادی است که به پشت می خوابند و نیاز به کمی استحکام متوسط از سمت تشک دارند.

خرید تشک میترا

مزایا و ویژگی های تشک خوشخواب طبی

بنا به اهمیت بالای خوشخواب، باید در انتخاب آن دقت و حساسیت زیادی به خرج دهید و تست کنید تا از راحتی و تناسب آن با فیزیک بدنی و سلیقه تان مطمئن شوید؛

زیرا کمترین نرمی یا سفتی اضافه در تشک ممکن است موجب کمر درد یا احساس درد در ناحیه ی شانه ها شود.

نکته ای دیگر اینکه توصیه می شود بزرگترین سایز تشک خوشخواب را انتخاب کنید تا هنگام خواب فضای بیشتری در دسترس داشته باشید و همچنین طول تشک بهتر است حداقل ۲ متر باشد.

اگر قرار است تشک خوشخواب طبی خود را با همسرتان شریک شوید، بهتر است هنگام خرید مشورت کرده و متناسب با سلیقه ی خودتان انتخاب کنید. مقاله راهنمای خرید تشک میتواند نکات بسیار مهمی را به شما نشان دهد و از هدر رفت هزینه شما جلوگیری کند.

برای مشاهده انواع محصولات خوشخواب اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده مطالب و محصولات تشک میترا اینجا کلیک کنید.