مدت زمان مطالعه قیمت تشک طبی مموری فوم: 8 دقیقه


 

مقدمه

یک تشک خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ تشک‌ها چقدر در کیفیت خواب ما تأثیرگذارند؟ بسیاری از افراد پس از بیدار شدن احساس کوفتگی و خستگی می‌کنند در حالی که مدت زمان زیادی خوابیده‌اند و نباید چنین مشکلی برای آن‌ها به وجود بیاید. بهتر است بدانید که بیشتر این مشکلات به خاطر غیراستاندارد بدون تشک به وجود می‌آید؛ بنابراین اگر شما نیز پس از بیدار شدن در قسمت کمر یا گردن و شانه‌ها احساس درد دارید باید به فکر خرید یک تشک طبی مناسب باشید. انتخاب یک تشک مناسب کار چندان آسانی نیست به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با مزایای استفاده از تشک‌های طبی بیشتر آشنا کنیم و به بررسی عوامل مؤثر در تعیین قیمت تشک طبی مموری فوم بپردازیم؛ پس با میترا مترس همراه شوید.

تشک طبی مموری فوم چیست؟

تشک طبی مموری فوم چیست؟

یکی از جدیدترین تشک‌های طبی موجود در بازار تشک‌های طبی مموری فوم هستند. این نوع تشک‌ها از مواد انعطاف‌پذیری به نام مموری فوم ساخته می‌شوند که در مقابل حرارت و فشار بسیار حساس هستند و به راحتی تغییر شکل می‌دهند. با توجه به ویژگی‌هایی که مموری فوم‌ها دارند؛ باید متوجه شده باشید که وزن، میزان عضلات و حرارت بدن چقدر می‌تواند در انتخاب بهترین تشک مؤثر باشد به خصوص اگر تصمیم گرفته باشید که یک تشک مموری فوم طبی بخرید.

قیمت تشک طبی مموری فوم باکیفیت ارزان نیست و شما برای داشتن یک تشک طبی مموری فوم استاندارد باید هزینه زیادی بپردازید. تشک‌های مموری فومی که طبی نیستند، بسیار نرم هستند و شما با لمس کردن آن متوجه خواهید شد که تشک به سرعت تغییر شکل می‌دهد و دوباره به حالت اولیه خودش برمی‌گردد؛ اما تشک‌های طبی مموری فوم از کیفیت بالاتری برخوردارند و سفت‌تر هستند. این نوع تشک‌ها برای افرادی که دچار گودی کمر و یا مشکلاتی در ستون فقراتشان هستند بسیار مناسب‌اند به همین دلیل اکثر پزشکان ارتوپد به بیماران خود خرید تشک های اینچنینی را توصیه می‌کنند.

آیا قیمت تشک طبی مموری فوم با توجه به ویژگی‌هایی که دارد مناسب است؟

قیمت تشک طبی مموری فوم

برای این که بدانید چرا باید مبلغ زیادی را برای خرید تشک‌های طبی مموری فوم بپردازید؛ بهتر است کمی درباره مزایای این نوع تشک‌ها اطلاعات به دست بیاورید. درست است که قیمت تشک طبی مموری فوم نسبتاً زیاد است؛ اما مزایای این نوع تشک‌ها باعث می‌شود که افراد زیادی حاضر شوند برای خرید تشک‌های طبی مموری فوم مبلغ زیادی هزینه کنند. برخی از مزایای تشک‌های طبی مموری فوم عبارت‌اند از:

  • تشک‌های طبی مموری فوم مانع از وارد شدن فشار به بدن می‌شوند بنابراین اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستند که عادت دارند به پهلو بخوابند، ما به شما توصیه می‌کنیم از تشک‌های طبی مموری فوم استفاده کنید.
  • قیمت تشک طبی مموری فوم نسبت به تشک‌های ارگانیک دیگر کمتر است بنابراین اگر بودجه زیادی برای خرید یک تشک طبی ایده آل در اختیار ندارید بهتر است این نوع تشک‌ها را انتخاب کنید.
  • تشک‌های مموری فوم طبی به خوبی از بخش‌های مختلف بدن حمایت می‌کنند بنابراین افراد میانسال و مسن نیز می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.
  • مواد به کار رفته در تشک‌های طبی مموری فوم بسیار باکیفیت هستند به همین دلیل طول عمر و دوام بیشتری نسبت به تشک‌های مشابه دارند.
  • اگر می‌خواهید یک تشک طبی دونفره خریداری کنید؛ ما به شما خرید تشک طبی مموری فوم را توصیه می‌کنیم زیرا این نوع تشک‌ها لرزش را منتقل نمی‌کنند بنابراین اگر یک نفر بر روی تخت جابه‌جا شود فرد دیگر متوجه این نخواهد شد.
  • اکثر تشک‌های طبی مموری فوم ضد حساسیت هستند به همین دلیل می‌توانند انتخاب مناسبی برای افرادی باشند به دارای آلرژی یا مشکلات تنفسی هستند.
  • تشک‌های طبی مموری فوم نسبت به تشک‌های طبی دیگر راحت‌تر هستند بنابراین شما خواب آسوده‌تری را بر روی آن‌ها تجربه خواهید کرد.

تشک‌های مموری فوم چه معایبی دارند؟

تشک‌های مموری فوم

  • تشک‌هایی که کیفیت خوبی ندارند پس از مدتی دچار فرورفتگی می‌شوند بنابراین بهتر است تشک‌هایی را خریداری کنید که دارای ضمانت‌نامه‌های معتبری هستند.
  • وزن تشک‌های طبی مموری فوم معمولاً زیاد است بنابراین شاید این تشک‌ها انتخاب مناسبی برای افرادی که دائماً در حال جابه‌جایی هستند مناسب نباشد.
  • تشک‌های طبی مموری فوم گرما را در خود ذخیره می‌کنند پس اگر در مناطق گرمسیری زندگی می‌کنید این نوع تشک‌ها برای شما مناسب نخواهند بود.
  • یکی دیگر از نشانه‌هایی که می‌تواند به شما در تشخیص تشک‌های تقلبی کمک کند، بوی ناخوشایندی است که از تشک‌های طبی مموری فوم به مشام می‌رسد. مواد به کار رفته در تشک‌های غیراستاندارد کیفیت چندانی ندارند بنابراین ممکن است به زیستگاه مناسبی برای انواع قارچ‌ها و کپک‌ها تبدیل شوند.

چه عواملی در تعیین قیمت تشک طبی مموری فوم مؤثر هستند؟

قیمت تشک طبی مموری فوم

قیمت تشک طبی مموری فوم دو نفره از تشک‌های طبی مموری فوم یک‌نفره گران‌تر هستند و دلیل آن نیز کاملاً واضح است زیرا برای ساخت تشک‌های دو نفره متریال بیشتری نسبت به تشک‌های یک‌نفره به کار می‌رود. همچنین تشک‌های طبی مموری فوم خارجی گران‌تر از تشک‌های ایرانی هستند. البته تشک‌های طبی مموری فوم ایرانی با تشک‌های طبی خارجی از نظر کیفیت قابل رقابت هستند با این حال تشک‌های خارجی قیمت بالاتری دارند. کیفیت مواد اولیه به کار رفته در تشک نیز تأثیر زیادی در تعیین قیمت تشک طبی مموری فوم دارد. تشک‌هایی که در ساخت آن‌ها از مواد اولیه باکیفیت‌تری استفاده شده است قیمت بالاتری دارند.

سخن پایانی

برای تهیه تشک‌های طبی مموری فوم از یک نوع ماده انعطاف‌پذیر و حساس به فشار و دما به نام مموری فوم استفاده می‌شود. این نوع تشک‌ها به خوبی از بخش‌های مختلف بدن حمایت می‌کنند به همین دلیل اکثر پزشکان خرید تشک‌های طبی را به افرادی که دچار کمردرد هستند توصیه می‌کنند. فروشگاه‌های زیاد وجود دارند که انواع تشک‌های طبی مموری فوم را برای فروش به مشتریانشان عرضه می‌کنند. با این حال ما به شما توصیه می‌کنیم تشک‌های طبی را از فروشگاه‌هایی خریداری کنید که معتبر هستند زیرا برخی از افراد کلاهبردار و سودجو به جای فروش تشک‌های اصل، تشک‌های تقلبی را با نام تشک‌های طبی مموری فوم به مشتریانشان می‌فروشند. فروشگاه اینترنتی میترا مترس با سال‌ها تجربه در زمینه فروش انواع تشک و کالای خواب بهترین محصولات را برای ما عزیزان فراهم کرده است. شما می‌توانید از قیمت تشک‌ طبی و انواع آن در سایت میترامترس اطلاع کسب کنید.