مدت زمان مطالعه قیمت تشک طبی فنری : 8 دقیقه


خیلی از افراد هستند که به دنبال یک تشک راحت و قیمت مناسب می‌گردند به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با ویژگی‌های تشک‌های طبی فنری استاندارد بیشتر آشنا کنیم و به بررسی عوامل تعیین‌کننده قیمت تشک طبی فنری بپردازیم.

 

 

مقدمه

اگر برای خرید تشک طبی به بازار بروید مشاهده خواهید کرد که انواع مختلفی تشک در فروشگاه‌ها وجود دارد؛ اما آیا می‌دانید که کدام یک از این تشک‌ها برای شما مناسب‌تر است؟ تفاوت اصلی تشک‌های مختلف با یکدیگر چیست؟ یکی از تشک‌های پرطرفدار در بازار تشک‌های طبی فنری هستند. این تشک‌ها به دلیل این که زیاد نرم و یا سفت نیستند انتخاب اکثر افرادی هستند که به دنبال یک تشک راحت و قیمت مناسب می‌گردند به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با ویژگی‌های تشک‌های طبی فنری استاندارد بیشتر آشنا کنیم و به بررسی عوامل تعیین‌کننده قیمت تشک طبی فنری بپردازیم بنابراین اگر قصد خرید یک تشک طبی فنری را دارید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم با میترا مترس تا انتهای این مطلب همراه شوید.

 

چه عواملی باعث افزایش قیمت تشک طبی فنری می‌شوند؟

چه عواملی باعث افزایش قیمت تشک طبی فنری

تشک‌های طبی فنری انتخاب بسیار خوبی برای افرادی هستند که علاقه‌ای به تشک‌های طبی سفت ندارند و با خوابیدن بر روی تشک‌های خیلی نرم نیز دچار کمردرد می‌شوند. تشک‌های طبی فنری به دلیل طراحی ویژه‌ای که دارند می‌توانند به خوبی از ستون فقرات شما در هنگام خواب حمایت کنند به همین دلیل زمانی که بر روی این تشک‌ها می‌خوابید، پس از بیدار شدن احساس خستگی ندارید و می‌توانید یک روز پر انرژی را شروع کنید. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که قیمت تشک طبی فنری استاندارد نسبت به تشک‌های بی‌کیفیتی که با قیمت‌های بسیار کمی در بازار فروخته می‌شوند بیشتر است. برخی از عواملی که در تعیین قیمت تشک‌های طبی فنری تأثیرگذار هستند عبارت‌اند از:

بیشتر بخوانید

تأثیر میزان سفتی و نرمی در قیمت تشک طبی فنری

سطح تشک‌های طبی فنری نباید خیلی نرم و یا خیلی سفت باشد زیرا اگر تشک بیش از اندازه سفت باشد امکان آسیب‌دیدگی ستون فقرات فردی که بر روی آن می‌خوابد وجود دارد. علاوه بر این نرم بودن تشک نیز باعث می‌شود تا کمر و ستون فقرات در هنگام استراحت به خوبی حمایت نشود و مشکلاتی نظیر کمردرد برای فرد به وجود بیاید.

تشک‌هایی که از نظر میزان نرمی و سفتی استاندارد هستند قیمت بالاتری نسبت به تشک‌هایی دارند که فقط نام آن‌ها تشک طبی فنری است؛ اما هیچ‌کدام از ویژگی‌های یک تشک استاندارد را ندارند. اگر قصد دارید که تشک مورد نیاز خود را به صورت حضوری خریداری کنید بهتر است مدتی بر روی آن دراز بکشید تا متوجه بشوید که آیا تشکی که انتخاب کرده‌اید؛ به اندازه کافی راحت هست یا نه. همچنین تشک‌های طبی فنری استاندارد باید دارای دوخت محکمی باشند تا به مرور زمان دچار پارگی یا آسیب‌دیدگی نشوند.

 

نوع مموری فوم به کار رفته در تشک

قیمت تشک طبی فنری

یکی دیگر از عواملی که می‌تواند در تعیین قیمت تشک طبی فنری مؤثر باشد، نوع مموری فوم به کار رفته در تشک است. وجود مموری فوم در تشک باعث می‌شود که فرد در هنگام استراحت در موقعیت مناسبی قرار بگیرد و تمام ستون فقرات و کمر فرد حمایت شود. علاوه بر این، مموری فوم به کمتر شدن میزان لرزش تشک کمک زیادی می‌کند. این مسئله در تشک‌های دونفره اهمیت بیشتری دارد زیرا اگر در تشک از مموری فوم بی‌کیفیتی استفاده شده باشد و یک نفر بخواهد از روی تشک بلند شود حتماً ارتعاش تشک باعث بیدار شدن فرد دیگر می‌شود. جالب است بدانید که مموری فوم‌ها بر اساس میزان چگالی که دارند، به چند دسته تقسیم می‌شود. هر چه میزان چگالی مموری فوم بیشتر باشد کیفیت آن نیز بیشتر است.

 

نوع فنر به کار رفته در تشک‌های طبی فنری

تشک‌های طبی فنری از نظر نوع فنری که در آن‌ها به کار رفته است به دو دسته تقسیم‌ می‌شوند.

  • تشک‌های فنر متصل: در برخی از تشک‌های طبی فنری از فنر متصل استفاده شده است. یکی از معایب تشک‌های فنر متصل این است که اگر در تشک‌های دونفره از فنرهای متصل استفاده شده باشد ممکن است در اثر جابه‌جا شدن یک نفر بروی تخت، نفر دیگر نیز متوجه این جابه‌جایی شده و از خواب بیدار شود به همین دلیل برای جلوگیری از این اتفاق از فوم برای پر کردن تشک استفاده می‌کنند تا میزان لرزش به حداقل برسد. هر چه قدر میزان فوم به کار رفته شده در این نوع تشک‌ها بیشتر باشد، کیفیت آن بالاتر است.
  • تشک‌های فنر منفصل: این نوع تشک‌ها همان‌طور که از نامشان پیداست دارای فنرهای جدا از هم هستند. فنرهای منفصل به تقسیم وزن بدن بر روی تشک کمک می‌کنند به همین دلیل در هنگام جابه‌جا شدن بر روی تشک شما احساس لرزش نخواهید کرد. این ویژگی برای تشک‌های دونفره یک مزیت بسیار بزرگ محسوب می‌شود.

 

جنس الیاف تشک‌های طبی فنری

معمولاً در تشک‌های طبی فنری استاندارد از الیاف ضد حساسیت استفاده می‌شود. این الیاف مانع از بروز هر گونه حساسیتی بر اثر خوابیدن بر روی تشک در فرد می‌شوند بنابراین اگر دارای حساسیت‌های تنفسی و یا پوستی هستید؛ بهتر است در هنگام خرید تشک علاوه بر قیمت تشک طبی فنری به ویژگی ضد حساسیت بودن آن نیز توجه داشته باشید. همچنین ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید تشک‌های طبی فنری را برای کودکانتان دارید حتماً تشکی را تهیه کنید که بر روی آن ویژگی ضد حساسیت بودن قید شده باشد زیرا کودکان بیشتر از بزرگسالان مستعد بروز حساسیت‌های مختلف هستند.

 

گارانتی و ضمانت پس از فروش

گارانتی و ضمانت پس از فروش

قیمت تشک طبی فنری که دارای ضمانت‌نامه معتبر باشد بیشتر از تشک‌های غیراستانداردی هستند که با نام تشک‌های طبی و فنری فروخته می‌شوند. بهتر است در هنگام خرید حتماً به ضمانت‌نامه تشک توجه کنید تا در صورت بروز هر گونه مشکلی بتوانید برای تعویض یا تعمیر آن اقدام کنید. برندهای معتبر تولیدکننده تشک‌های طبی فنری محصولات خود را با ضمانت‌نامه به فروش می‌رسانند بنابراین اگر تشکی ضمانت‌نامه معتبری ندارد بهتر است از خرید آن منصرف شوید.

 

سخن پایانی

تشک‌های طبی فنری انتخاب خوبی برای افرادی هستند که دوست دارند یک خواب آرام و باکیفیت در طول شب داشته باشند. قیمت تشک طبی فنری نسبت به تشک‌های طبی کمتر است. همچنین در تشک‌های طبی فنری علاوه بر فوم و اسفنج از فنر نیز استفاده شده است. فنرهای به کاررفته در تشک‌های طبی فنری به دو دسته فنر منفصل و فنر متصل تقسیم می‌شوند که البته ما به شما پیشنهاد می‌کنیم خرید تشک‌های فنر منفصل را در اولویت قرار دهید. شما می‌توانید تشک‌های طبی فنری باکیفیت را به همراه ضمانت‌نامه معتبر از فروشگاه اینترنتی میترا مترس خریداری کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را درب منزلتان تحویل بگیرید.