مدت زمان مطالعه مقاله چه عواملی بر قیمت فروش تشک خوشخواب موثر است؟ : 10 دقیقه

تشک خواب یکی از محصولاتی است که می‌تواند به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم بر روی زندگی افراد تأثیر بگذارد. شبی را تصور کنید که به دلیل تشک نامناسب بد خوابیده‌اید، روز بعد چه احساسی دارید؟! ممکن است چند روز اثرات آن مانند کمردرد همراهتان باشد و حتی چند روزی زندگی شما مختل شود. گاهی افراد برای اینکه هزینه کمتری برای خرید تشک خوشخواب بپردازند تشک‌ ارزان ‌قیمت را انتخاب می‌کنند اما در درازمدت مجبور می‌شوند هزینه بیشتری را برای سلامتی خود بپردازند. حال در این مقاله قصد داریم شما را با مناسب‌ترین قیمت فروش تشک خوشخواب با توجه به مزایایی که دارد آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

مقدمه

تشک خواب یکی از محصولاتی است که می‌تواند به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم بر روی زندگی افراد تأثیر بگذارد. شبی را تصور کنید که به دلیل تشک نامناسب بد خوابیده‌اید، روز بعد چه احساسی دارید؟! ممکن است چند روز اثرات آن مانند کمردرد همراهتان باشد و حتی چند روزی زندگی شما مختل شود. گاهی افراد برای اینکه هزینه کمتری برای خرید تشک خوشخواب بپردازند تشک‌ ارزان ‌قیمت را انتخاب می‌کنند اما در درازمدت مجبور می‌شوند هزینه بیشتری را برای سلامتی خود بپردازند. حال در این مقاله قصد داریم شما را با مناسب‌ترین قیمت فروش تشک خوشخواب با توجه به مزایایی که دارد آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

 

عوامل موثر بر تعیین قیمت فروش تشک خوشخواب

عوامل موثر بر تعیین قیمت فروش تشک خوشخواب

اگر می‌خواهید بهداشت خواب و  سلامتتان تأمین و تضمین شود بهتر است به‌جز قیمت فروش تشک خوشخواب به موارد دیگر نیز دقت نمایید. عوامل زیادی در قیمت فروش تشک خوشخواب موثر هستند که در ادامه این موارد را بررسی می‌کنیم.

 

استفاده از پارچه رویی مرغوب و ضدحساسیت

تشک‌های خوشخواب از چند قسمت تشکیل‌شده‌اند. پارچه رویی تشک‌ از قسمت‌های مهم تشک است زیرا به طور مداوم با پوست افراد در تماس مستقیم است، به همین علت در زمان خرید تشک خوشخواب اولین مورد که بیشتر مشتریان به آن دقت می‌کنند پارچه رویه است. جنس‌های مختلفی برای پارچه روی تشک وجود دارد که معروف‌ترین آنها پلی کتان درجه ‌یک است. این جنس از پارچه به دلیل ضد حساسیت و بهداشتی بودن بهترین انتخاب است زیرا از عرق کردن بدن در زمان خواب جلوگیری می‌کند.

 

استفاده از فنر مناسب در تشک

معمولاً در اکثر تشک‌های خوشخواب از فنر استفاده می‌شود. این فنرها معمولاً از مفتول‌هایی با قطر معلوم تولید می‌شوند. بعد از تولید، فنرها با استفاده از دستگاه‌های مخصوص پرس می‌شوند تا به‌مرورزمان حالت اولیه خود را از دست ندهند. این فنرها بر قیمت فروش تشک خوشخواب اثر گذارند.

 

توجه به شکل ظاهری تشک

شکل ظاهری تشک خوشخواب بسیار مهم است به همین دلیل باید دور تشک با استفاده از مواد باکیفیت مانند اسفنج دورگیری شود. این اسفنج ها علاوه بر زیبا کردن بیشتر تشک باعث می‌شوند که به دور تشک آسیبی وارد نشود. علاوه بر اسفنج در دور تشک یک قاب فلزی وجود دارد. این قاب‌ از مفتول تشکیل شده ‌است که یک اسکلت فنری ایجاد می‌کند و از ایجاد سروصدا به‌مرورزمان جلوگیری می‌کند. دقت داشته باشید اگر اسفنج‌ها و این مفتول‌ها جنس خوبی داشته باشند به‌مرورزمان باعث می‌شود که تشک خوشخواب ظاهر اولیه خود را از دست ندهد.

 

استفاده از اسفنج مرغوب

معمولاً یک تولیدکننده تشک خوشخواب برای اینکه بتواند محصولات باکیفیتی تولید کند باید به قسمت‌های مختلف آن توجه نماید. یکی از قسمت‌های مهم در تشک خوشخواب شبکه‌های فنری در دل تشک است که باید کاملاً با اسفنج پر شود. این اسفنج‌ها باعث می‌شوند که بر روی فنرها کمتر فشار وارد شود و ویژگی طبی فنری بودن آن رعایت شود. در تشک‌های نامرغوب از اسفنج‌های بی‌کیفیت استفاده می‌شود به همین دلیل باعث می‌شود بعد از مدت کمی که از استفاده آنها گذشت فشارها به‌صورت نقطه نقطه در قسمت‌های مختلف به‌راحتی دیده شود. اسفنج مناسب یکی از عوامل موثر بر تعیین قیمت فروش تشک خوشخواب است.

 

استفاده کپسول هوای مخصوص تشک

معمولاً در مدل‌های باکیفیت تشک خوشخواب از کپسول‌های هوای مخصوص استفاده می‌شود. این کپسول‌ها باعث می‌شوند که هوا به خوبی در تشک جریان داشته باشد. به یاد داشته باشید جریان هوا در تشک باعث می‌شود که فرد کمتر عرق کند و خواب دل‌نشینی را تجربه کند.

 

تهیه شده از مواد اولیه باکیفیت

یک تشک خوب باید از مواد اولیه باکیفیت تولید شود و همچنین مطابق با استانداردهای جهانی باشد. معمولاً برندهای باکیفیت مانند تشک خوشخواب میترا مترس به دلیل اینکه از کیفیت محصولات خود اطمینان دارند محصولات خود را برای مدت مشخصی تضمین می‌کنند.

 

معرفی قسمت‌های مختلف تشک خوشخواب

معرفی قسمت‌های مختلف تشک خوشخواب

یک تشک خوشخواب باکیفیت دارای قسمت‌های مختلفی است که هرکدام از آن‌ها به‌تنهایی بر روی مرغوب بودن تشک تأثیر می‌گذارند. در ادامه به مهم‌ترین بخش‌های تشک خوشخواب که بر قیمت فروش تشک خوشخواب موثر است، اشاره‌کرده‌ایم.
• پارچه
• الیاف
• لایه ترموباند
• دو لایه اسفنج رویه
• لایه اسفنج فشرده
• لایه نمد
• مفتول فریم دور تشک
• اسکلت فنر
• اسفنج تقویت کننده دور تشک
• بافت مفتولی دور فریم تشک

 

طول عمر تشک خوشخواب چقدر است؟

طول عمر تشک خوشخواب چقدر است

بیشتر افراد به اشتباه احساس می‌کنند زمانی که یک تشک خوشخواب تهیه می‌کنند باید تا آخر عمر از آن استفاده کنند. این تصور اشتباه معمولاً تا زمانی پیش می‌رود که سلامتی افراد را به خطر بیندازد. بیشتر فروشندگان تشک‌های خوشخواب می‌گویند که اکثر مشتریان آنها افرادی هستند که از کمردردهای شبانه‌شان شاکی هستند و به همین دلیل به فکر چاره و تعویض تشک خوشخواب افتاده‌اند. بهتر است بدانید تشک خوشخواب مثل هر وسیله دیگری یک عمر مفید دارد. اگر می‌خواهید سلامتی‌تان به خطر نیفتد و دچار دردهای ستون فقرات نشوید، بهتر است قبل از خراب شدن تشک بهترین تشک را انتخاب نمایید.
یکی از مواردی که نشانه پایان عمر تشک خوشخواب است تغییر ظاهر فیزیکی بدن فرد است. درست است گاهی افراد احساس می‌کنند با هر شرایط بدنی می‌توانند از یک تشک خوشخواب استفاده کنند. افراد در طول زندگی ممکن است به یک‌باره وزن و یا حتی قدشان تغییر کند به همین دلیل اگر با تغییرات چشمگیر مواجه شدند بهتر است تشک خوشخواب خود را عوض نمایند. بیشتر این مورد برای تشک‌های خوشخواب در رده سنی نوجوانان دیده می‌شود.
یکی از موارد دیگری که نشانه تعویض تشک است علاوه بر مشکلاتی مانند دردهای عضلانی، ستون فقرات و تغییرات در سبک زندگی، کثیفی تشک است. جالب است بدانید در برخی از مواقع تشک‌ها زودتر از موعد کثیف می‌شوند و افراد به دلیل اینکه شستن آنها سخت است اقدامی برای تمیز کردن آن‌ها نمی‌کنند. از این‌رو این کثیفی‌ها مدت‌ها بر روی تشک باقی می‌ماند و به‌مرور ممکن است فرد با حساسیت‌های مختلف ازجمله حساسیت‌های پوستی مواجه شود. در حال حاضر پزشکان معتقدند علاوه بر کیفیت بالای تشک باید از پارچه‌های ضد حساسیت استفاده شود و برای اطمینان بیشتر حتماً بر روی تشک از رو تختی‌هایی با پارچه‌های نرم و لطیف استفاده شود.

 

سخن پایانی

تشک خوشخواب یکی از وسایل ضروری در هر منزلی است که باید در زمان خرید علاوه بر حساسیت بر قیمت فروش تشک خوشخواب به‌ویژگی‌های دیگر آن نیز توجه شود. یک تشک خوشخواب با هر قیمتی دارای قسمت‌های مختلفی است که کیفیت هرکدام از آن‌ها نشان‌دهنده کیفیت نهایی تشک است که می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی میترامترس اقدام به خرید آن کنید. پارچه روی تشک، فنر، اسفنج و …. تمامی این موارد زمانی که از مرغوب‌ترین مدل‌ها انتخاب شود می‌تواند یک تشک خوشخواب خوب را تشکیل دهند. دقت داشته باشید تشک‌ خوشخواب از جمله محصولاتی است که دارای تاریخ انقضاء است و باید برای تضمین سلامتی و بهداشت خواب در زمان‌های مشخص تعویض شود.