داشتن خواب خوب و راحت در شب علاوه بر اینکه روز خوبی را برای شما به ارمغان می آورد باعث می شود زندگی آرام و سالمی نیز داشته باشید. هر فرد با توجه به کاری که انجام می دهد انرژی زیادی را از دست می دهد .

انرژی از دست رفته چطور بازیابی می شود؟ همان طور که به ذهنتان نیز رسیده قسمتی از این انرژی توسط خوابی آرام بر روی تشکی خوب به دست می آید. انتخاب تشکی که با آناتومی بدن همخوانی داشته باشد یکی از نکات مهم و اساسی می باشد.

ساختار داخلی تشک طبی فنری

ساختار تشک طبی فنری

همانطور که میدانیم انواع مختلف تشک خوشخواب در بازار موجود میباشد که تشک طبی ، تشک فنری ، تشک مموری ، هر کدام در مدل ها و مشخصات متفاوتی در بازار عرضه شده اند که هر کدام برای کاربرد های متفاوت و عارضه های خواب متفاوتی در نظر گرفته شده است.

برای افرادی که دارای مشکلات کمر و گردن هستند انتخاب تشک مناسب بسیار مهم و اساسی است . تشک طبی فنری جزوء بهترین انتخاب ها برای این دسته از بیماران می باشد. این نوع تشک ها هم دارای ویژگی های تشک های فنری و هم طبی هستند.

در ساخت تشک های با کیفیت طبی فنری از فنر های ضخیم و محکم استفاده می شود تا مقاومت بیشتری در برابر فشار وارد شده داشته باشد. استفاده از این نوع فنر ها و پارچه های مرغوب باعث شده طول عمر این نوع تشک ها بسیار افزایش پیدا کند.

تشک طبی فنری برای چه افرادی مناسب تر است

استفاده از تشک خوشخواب طبی فنری برای افرادی که دارای اضافه وزن هستند و همچنین مدت زمان بیشتری استراحت می کنند مناسب است . فنر های به کار رفته در این نوع تشک ها باعث ایجاد حالت ارتجاعی می شود و وزن زیاد تاثیری روی کیفیت آن نمی گذارد.

تشک دونفره طبی فنری یک ویژگی عالی نسبت به تشک های مشابه دیگر دارد , اگر همزمان دو نفر بر روی این نوع تشک استراحت کنند حرکت یکی تکانی در تشک ایجاد نمی کند و تعادل به خوبی بر قرار می شود .

با توجه به مطالبی که در بالا ذکر شد شاید این مطلب در ذهن شما شکل گیرد که تشک طبی فنری فقط برای افرادی که مشکل کمر و گردن دارند مناسب است . این مطلب کاملا اشتباه است این نوع از تشک خوشخواب برای تمام افرادی که می خواهند خوابی راحت و آرام داشته باشند گزینه بسیار مناسبی می باشد.

نحوه به کار رفته فنر در تشک

فواصل فنر های بکار رفته در این نوع تشک ها بسیار کم می باشد این خاصیت باعث می شود تا بتواند نقاط مختلف بدن را پوشش دهند. استفاده از این نوع تشک برای هر رده سنی مناسب است . افرادی که دچار بیماری های کمر و گردن هستند استفاده از این تشک برای آن ها باعث می شود تا گودی کمر و گردن پر شود و فشار به ستون فقرات وارد نشود.

با توجه به ویژگی های بسیاری که تشک های طبی فنری دارند دارای قیمت مناسبی می باشند و بسیار مقرون به صرفه هستند.

هنگام خرید تشک طبی فنری چه نکاتی را باید توجه کرد

زمان خریداری تشک خوب طبی فنری مراقب باشید تا تشک تقلبی خریداری نکنید. این نوع تشک ها با قیمت بسیار پایین در بازار وجود دارد و همین نکته باعث وسوسه خریدار می شود . این نوع تشک ها دارای کیفیت بسیار پایین هستند و همین مسئله باعث می شود تا بعد از چند ماه تشک کیفیت خود را از دست می دهد و مشکلات جدی برای کمر و گردن ایجاد می کند.

زمانی که قصد دارید این نوع تشک را خریداری کنید فریب فروشندگانی که با تبلیغات گوناگون در تلاش برای سوء استفاده هستند را نخورید . از فروشگاه های که دارای اعتبار بیشتر هستند تشک را خریداری کنید .

شما میتوانید انواع تشک طبی فنری موجود در فروشگاه میترانیک را در بخش محصولات ما مشاهده نمایید.